به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد صبح امروز در همایش تجلیل از مددکاران خانواده کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون 100 نفر مددکار خانواده با کمیته امداد همکاری داشته و در راستای رفع مشکلات مددجویان و پیگیری آنها تلاش همه‌جانبه‌ای انجاممی‌دهند.

وی بیان کرد: مددکاران کمیته امداد دارای تحصیلات دانشگاهی و تجربیات بسیار مناسبی هستند که این امر رفع مشکلات خانواده‌ها را سرعت بخشیده است چرا که با تخصص و اشرافیت به مشکلات مددجویان هر چه بهتر می‌توانند برای رفع این مشکلات و نیازمندیها اقدام کنند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه مددکاران متخصص کمیته امداد استان با شناسایی دقیق مشکلات و مسائل خانواده‌های تحت حمایت اقدامات شایسته‌ای را به انجام می‌رسانند، گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های تحت حمایت از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های مددکاران است که تا کنون نتایج بسیار حائز اهمیتی را به همراه داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در تلاش هستیم خدمات کیفی‌تری را به خانواده‌های تحت پوشش ارائه کنیم، تصریح کرد: مددکارمحوری مسیر خدمت‌رسانی به اقشار آسیب پذیر را هموارتر ساخته که امیدواریم با همکاری‌های تمامی حوزه‌های تخصصی بتوانیم خدمات شایسته‌تری را به خانواده‌های تحت حمایت ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مردم اردبیل بیش از 20 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند در استان کمک و مساعدت کردند، افزود: در سال گذشته بیش از 17 میلیارد تومان نیز مستمری به حساب 26 هزار و 224 خانواده در قالب 46 هزار و 700 نفر واریز شده تا بتوانند مشکلات معیظتی خود را برطرف کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیشترین مددجویان استان را سالمندان بالای 60 سال دانست و اظهار کرد: 70 درصد از سرپرستان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سالمندان هستند که در طول سال از خدمات مختلفی که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618139
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.