به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان ری با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا بهترین خدمت را به مسافران نوروزی و گردشگران ارائه کنیم افزود: توجه به مهمان و مهمانداری شایسته در دین مبین اسلام نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
وی گفت: امروز کشورهای مختلف منطقه از جمله ترکیه، عربستان و امارات با استفاده از این ظرفیت به سمت توسعه حرکت می کنند و به رغم اینکه برخی از این کشورهای منابع خدادادی فراوانی دارند اما بر روی صنعت توریسم متمرکز شده اند.
معاون استاندار تهران با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: تولید در اقتصاد کشور نقش اول را ایفا می کند و اگر بتوانیم در حوزه تولید قدم های مثبت و موثر برداریم به این معنا است که به سمت توسعه پایدار حرکت کرده ایم.
جمالی پور گفت: تولید باید با اتکا به ظرفیت های داخلی و فرصت های مناسب خارجی باشد و دولت تلاش کرده با استفاده از هر دو ظرفیت اقدام کند.
وی با بیان اینکه چهار سال دوم دولت روحانی حرکت در جهت شکوفایی اقتصادی است افزود: همه باید برای تحقق شکوفایی اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب و اشتغال زایی برای جوانان وطن تلاش جهادی کنیم.
6139
انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.