به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان، دوشنبه در جریان بازدید از پایانه مسافربری امام رضا (ع) افزود: این امر به طور قطع می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمندی را برای کشور به همراه داشته باشد.
وی عنوان کرد: توجه به صنعت گردشگری با توجه به ظرفیت های ارزشمند مذهبی چون بارگاه منور رضوی و تاریخی و فرهنگی این سرزمین در خراسان رضوی ضروری است.
وی گفت : در این میان شهر مشهد باید خود را برای پذیرایی از زائران و مسافران کشورهای مختلف آماده کند و در این زمینه پیش از همه باید زیرساخت های مناسب و متناسب با این ظرفیت ایجاد شود.
رشیدیان افزود: با توجه به اینکه دولتها به علت محدودیت توان، به تنهایی نمی توانند زیرساخت های صنعت گردشگری را در کشور و خراسان رضوی تامین کنند، باید از ظرفیت و توان و سرمایه بخش خصوصی داخلی و نیز سرمایه های خارج از کشور بهره برد.
رشیدیان ادامه داد: باید شرایط به گونه ای فراهم شود که سرمایه گذاران خارجی بتوانند در کنار سرمایه گذاران داخلی به توسعه و رونق صنعت گردشگری کمک کنند.
وی گفت: در دولت یازدهم به موضوع صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این عرصه و فراهم کردن شرایطی مناسب برای حضور گردشگران خارجی بیش از گذشته توجه شده است.
وی در ادامه با حضور در قسمت های مختلف پایانه مسافربری از نحوه خدمات رسانی به زائران بازدید کرد و افزود: دستگاه ها دولتی در قالب 12 کمیته زیرمجموعه ستاد خدمات سفر استان به صورت 24 ساعته در خدمت رسانی به مردم فعال هستند.
در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی از پایانه مسافربری مشهد، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و تعدادی از معاونان و مدیران ستادی استان نیز حضور داشتند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.