به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز سه شنبه در نشست تشکل های مردم نهاد و فعال های صنعت گردشگریدر سالن یادگار امام استانداری سمنان افزود : این تفاهم نامه ها شامل سه تفاهم نامه گردشگری سلامت، ١٣ مورد مربوط به مجتمع گردشگری، ١٢ مورد تکمیل و تجهیز کمپینگ، یک مجتمع تفریحی و سرگرمی و یک تفاهم نامه تکمیل و تجهیز مجتمع خدماتی بهداشتی بوده است.
وی اظهار داشت : بعد از برجام و با درایت دولت تدبیر و امید در کشور فضای اطمینان برای سرمایه گذاری بیشتر به وجود آمده است.
استاندار سمنان یادآور شد : سرمایه گذاران اطمینان پیدا کردند که سرمایه آن ها در ایران به خطر نمی افتد و رغبت آن ها برای سرمایه گذاری بیشتر شده است.
استاندار سمنان با بیان این که صنایع دستی می تواند به حوزه گردشگری کمک شایان کند، در بخش دیگری گفت : توانمندی بانوان استان سمنان در حوزه صنایع دستی قابل درک است اما قابل وصف نیست و آن ها به محلی دایمی برای عرضه کالای خود نیاز دارند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد : باید از اعتبارات برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی و برای ایجاد مکان های دایمی برای فروش کالاهای صنایع دستی استفاده کرد.
این نشست زهرا احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور حضور داشت.
به گفته کارشناسان ، گردشگری و شعار تبدیل سمنان از معبر به مقصد گردشگری از اهداف استان سمنان برای تقویت و توسعه گردشگری و افزایش اشتغال در این حوزه است.
استان سمنان دارای بیش از یک هزار و 147 اثر تاریخی شناسایی شده است و تا کنون 718 اثر تاریخی، طبیعی و معنوی این استان به ثبت ملی رسیده است.
٧٣٤١\٦٠٢٦
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.