به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری اردبیل ، حمید لطف اللهیان روز سه شنبه افزود: گردشگری یکی از پایه های اصلی توسعه کلانشهر اردبیل است و بر این اساس همه مسوولان و مردم برای توسعه ایجاد زیرساخت های مربوط گردشگری باید تلاش کنند.
او گفت: امیدواریم امسال نیز همچون سال های گذشته بتوانیم میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگرانی باشیم که اردبیل را به عنوان مقصد سفرهای نوروزی انتخاب کرده اند.
وی افزود: توسعه ای که پس از فراهم کردن امکانات گردشگری در اردبیل اتفاق خواهد افتاد ، به تبع آن توسعه استان نیز شاهد خواهیم بود.
لطف اللهیان به عناصر ارزشمند موجود در اردبیل اشاره کرد و گفت: میراث جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، دریاچه شورابیل ، مجموعه بازار تاریخی اردبیل نشان دهنده آن است که باید زیرساخت های گردشگری در اردبیل توسعه یابد تا شاهد پیشرفت در این کهن شهر شویم.
شهردار اردبیل تشریح کرد: به سبب آن که بتوانیم برای مسافران نوروزی میزبانی شایسته باشیم و برای تامین اقامت و رفاه و آسایش این گردشگران تمهیداتی از طرف مجموعه شهرداری اردبیل در چهار ورودی شهر و درسطح شهر فراهم شده است.
او به اهمیت صنعت توریسم اشاره کرد و افزود: به سبب اهمیت موضوع گردشگری در اردبیل ، شهرداری اردبیل در مناسب سازی مبلمان شهری تلاش های مستمری انجام داده و اهتمام مجموعه شهرداری اردبیل این است تا بتوانیم توسعه زیرساخت های گردشگری را در این کلانشهر فراهم کنیم.
شهر اردبیل بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.