به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه های قرچک برپا شده است، تولیدات و دستاوردهای بانوان شهرستان قرچک در بخش های صنایع دستی، مواد غذایی، گردشگری و کارآفرینی به نمایش گذاشته شده است.
مشاور فرماندار و مسئول دفتر امور بانوان قرچک در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: بانوان نقش بسزایی در رشد و توسعه جامعه دارند و توانمندی خود را در عرصه های مختلف از جمله حوزه مدیریتی ثابت کرده اند.
منیر لطیفی افزود: نیمی از جمعیت جامعه ایرانی را بانوان تشکیل می دهند که استفاده از توانمندی این قشر موجب رشد و توسعه بیش از پیش کشور می شود و شکوفایی جامعه در حوزه های مختلف از جمله حوزه اقتصادی می شود.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه که در 35 غرفه برپا شده ، دستاوردهای بانوان شهرستان قرچک از جمله صنایع دستی ، قالی و گلیم ، صنایع غذایی ، گیاهان دارویی ، لباس ، کشاورزی ، تصویر سازی و گردشگری در معرض دید و فروش به علاقمندان قرار دارد.
لطیفی با اشاره به این که بیش از 25 بانوی کارآفرین در شهرستان قرچک شناسایی شده اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های تخصصی بانوان موجب معرفی توانمندی های بانوان در حوزه های مختلف شده و به رونق فعالیت های اقتصادی بانوان کمک شایانی می کند.
نمایشگاه توانمندی های بانوان قرچک در محل دائمی نمایشگاه های قرچک واقع در خیابان اصلی مقابل ساختمان مرکزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تا 13 اسفندماه جاری برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.
قرچک با بیش از 250 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
تهرام/7254 / 6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.