به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ رسول محبت در این باره اظهار داشت: ۲۳ فروردین ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به بازدید و نظارت از واحد های صنفی در شهر تهران پرداختند که با باز بودن یک قهوه خانه در حوالی خیابان مولوی برخورد کردند.

وی افزود: بررسی اولیه حکایت از این داشت، متصدی قهوه خانه علاوه بر فعالیت غیر مجاز و باز کردن واحد صنفی به مشتریانش قلیان عرضه می کند و تعدادی افراد نیز در محل حضور دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به دریافت دستور قضائی، گفت: پس از محرز شدن تخلفات صورت گرفته و همچنین بی توجهی متصدی واحد صنفی به مصوبات طرح سراسری فاصله گذاری اجتماعی این واحد صنفی پلمب و متصدی قهوه خانه برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی، از شهروندان خواست: با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.