به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، حمیدرضا پورسعید افزود: آمار تولید محصولات بهداشتی به صورت روزانه باید در سامانه مدیریت فرآیند هماهنگ ستاد تسهیل سازمان صنایع( سامانه هماهنگ) ثبت شود.

وی ادامه داد: برخی از صنایع علاوه بر مبارزه با تحریم ها، با تغییر خطوط تولید محصولات مورد نیاز حوزه بهداشت و مبارزه با کرونا را تهیه می کنند که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی با قدردانی از واحدهای صنعتی و تولیدی که در شرایط سخت اقتصادی تولید را ادامه می دهند، ادامه داد: تحقق شعار سال، نیاز به جهاد و ایثار دارد و تولید کنندگان پیشگامان عرصه جهاد و از خود گذشتگی هستند.

پورسعید گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور از سرگیری فعالیتهای خود باید با ثبت اطلاعات در سایت salamat.gov.ir و دریافت کد پیگیری و رعایت دستورات بهداشتی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: رعایت کامل تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا در واحدهای تولیدی و صنعتی الزامی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.