«زهرا صدر اعظم نوری» روز سه شنبه در حاشیه یکصد و نودمین جلسه شورا در جمع خبرنگاران درباره موضوع استعفای دو عضو شورای شهر تهران (بهاره آروین و ناهید خداکرمی) افزود: اعضای شورای شهر پیشنهاد کردند که خانم آروین چند روزی به مرخصی بروند و سپس به فعالیت خود ادامه دهند.

او درباره مطرح شدن موضوع استعفا اظهار داشت که شورای شهر تهران جمعی 21 نفره است و باید به صورت جمعی تصمیم بگیرد و باید اعلام کنم در اتفاقات رخ داده شورای شهر هیچ نقشی نداشته است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد که مردم در شرایط فعلی بسیار ناراحت هستند و برخی از نفرات در این شرایط به استعفا و برخی دیگر به ادامه فعالیت نظر دارند ولی اگر شورای شهر محلی برای امید و حل مشکلات مردم است، نباید این فرصت را از دست داد و عرصه را خالی کرد.

«محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم صبح امروز در جمع خبرنگاران موضوع استعفای بهاره آروین را منتفی اعلام کرد.
او به خبرنگاران گفت:  اعضا شرایط حساس کشور را تبیین و تاکید کردند که در این وضعیت، رفتارهایی مانند استعفا درست نیست.

دو عضو شورای اسلامی شهر تهران(بهاره آروین و ناهید خداکرمی) در هفته جاری نسبت به انجام اصلاحات لازم در ساختار اداره شهر ابراز ناامیدی کرد و اعلام کردند قصد دارند از عضویت در شورای شهر استفعا بدهند.

آروین نوشته است: «هنوز نمی‌دانم که استعفای شخصی، آیا می‌تواند به نتیجه‌ای منجر شود یا لااقل به معنای اقدام مسئولانه از موضع منتخب مردم تلقی شود یا خیر؟. هنوز باید فکر کنم، ولی اگر به چنین نتیجه‌ای رسیدم، پیشاپیش عذرخواه مردم شهر خواهم بود.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.