به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «مجید فراهانی» طی سخنانی در نشست هم اندیشی نمایندگان منتخب شورای اسلامی شهر تهران در کمیسیون ها، سازمان ها، هیات ها و مجامع مختلف شهرداری تهران اظهار داشت: همه قسمت ها در شهرداری باید مکانیزه باشند و سامانه برای آنها در نظر گرفته شود.
وی افزود: متاسفانه امروزه برخی بخش‌ها به صورت هیاتی اداره می شود در صورتی که باید همه امور الکترونیکی باشد.
فراهانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شورای شهر تهران در ۹۸ کمیسیون، مجموعه و سازمان شهرداری تهران نماینده دارد و رای و نظر آنها در این مجموعه ها لحاظ می شود، تاکید کرد: این نمایندگان با رای اعضای شورای شهر انتخاب می شوند و سفیر شورا هستند.
عضو شورای تهران عنوان کرد: این نمایندگان منتسب به شورا قلمداد می شوند و انتظار می رود که متناسب با چنین دیدگاه و جایگاهی کار کارشناسی انجام دهند.
فراهانی ادامه داد: انتظار داریم صورت جلسه هایی که نمایندگان شورا در آن حضور دارند در قالب مشخص در سامانه قرار گیرد تا اعضای شورا از تشکیل شدن جلسات و روند آن مطلع باشند.
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: مدیریت درس آموخته ها نیز اهمیت زیادی دارد. مردم انتظار اصلاح رویه ها، بهبود، پایین آمدن هزینه ها و حرکت رو به جلو را دارند.

وی گفت: لازم است تجربیات شرکت در جلسات به صورت مکتوب و در قالب های مقاله، کتاب تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.