«مجید فراهانی» روز دوشنبه با ارسال نامه ای به محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران که در اختیار رسانه ها نیز قرار گرفت؛ ضمن تاکید بر لزوم ارائه گزارش شورایاران در صحن علنی شورا خواستار رسیدگی به مشکلات محلات محروم تهران شد.
وی در این نامه اظهار داشت:‌ همانگونه که استحضار دارید در مسیر ادای حق به شهر شهروندان می بایست گوش شنوایی برای شنیدن درد ها ، مشکلات و مصائب مردم داشته باشیم.
وی گفت: در این میان منتخبان مردم محلات در انجمن های شورایاری می توانند صدای مردم محلات را با بیان مشکلات و نیازهای محله در صحن علنی شورا به گوش ما مدیران شهری و مسئولان کشور برسانند که متاسفانه تا کنون شورای پنجم خود را از نعمت ارائه گزارش شورایاران در جلسات علنی محروم کرده است.
فراهانی تاکید کرد: اینجانب در نطق پیش از دستور خود پیش از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها از جنابعالی تقاضا نمودم تا ارائه گزارش شورایاران محلات کمتر توسعه یافته شهر تهران را در دستور کار جلسات شورا قرار دهید تا شورا از فرصت هم اندیشی با شورایاران محترم برخوردار شود و بتواند با رویکرد مساله محور در محلات کمتر توسعه یافته و محروم شهر نه فقط صدای مردم را بشنود بلکه بتواند با برخی مصوبات گرهی از گره های مردم خوب تهران باز کند.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اکنون که شورایاران منتخب مردم در محلات کار خود را آغاز نموده اند، فرصت مناسبی است تا شورای پنجم با در دستور کار قرار دادن ارائه گزارش شورایاران و رسیدگی به مشکلات محلات با اولویت محلات کمتر توسعه یافته مناطق جنوبی شهر همچون باغ آذری، مسگر آباد، صالح آباد و سعید آباد نه تنها صدای مردم را بشنود بلکه با اتخاذ تصمیم گرهی از گره های زندگی ایشان را بگشاید.

به گزارش ایرنا؛ بر اساس روال دوره های گذشته شورای اسلامی شهر تهران،‌ دبیر شورایاری هر منطقه از شهر تهران با حضور در صحن علنی شورای شهر به ارائه گزارش و بیان مشکلات محلات پایتخت می پرداخت اما در دوره جاری شورای شهر این روال انجام نمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.