به گزارش خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌، علی اعطا شامگاه جمعه پس از پایان رای‌گیری از شهروندان در نشست خبری افزود:‌ مشارکت بیش از ۵۰۰ هزار نفری مردم تهران نشان دهنده استقبال خوب آنان است.

وی افزود: شورای شهر تهران تلاش کرد مدیریت مشارکتی را در محلات شهر تهران بکشاند که برگزاری این انتخابات این مهم را اجرایی کرد و نمایندگان محلات مشکلات خود را به شورای شهر منتقل کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در بخش دیگری از سخنانش افزود: در برگزاری این انتخابات تنگناهایی وجود داشت که از معاونت حقوقی ریاست جمهوری و وزارت کشور برای حل آنها و همراهی در برگزاری این رویداد تشکر می‌کنیم.
وی درباره زمان اعلام نتایج این انتخابات نیز گفت: طبق آیین نامه هیات اجرایی انتخابات پس از اینکه نتایج به هیات مرکزی نظارت ارسال شد و به تایید آن رسید، هیات اجرایی در اطلاع رسانی نتایج اقدام می‌کند.
اعطا در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران رسانه ها مبنی بر اینکه آیا تخلفی هم گزارش شده خاطرنشان کرد: شاید در حوزه انتخابیه ای تخلفی گزارش شود که پس از بررسی هیات مرکزی نظارت پس از ۲۴ ساعت بررسی و نتایج اعلام می شود.
وی مناطق ۴، ۵ و ۱۵ شهر تهران را جزو مناطق پرآرا در این انتخابات اعلام کرد و گفت: همچنین میزان مشارکت شهروندان در محلات گلشن در منطقه ۴، نعمت‌آباد و شکوفه در منطقه ۱۹، تهرانپارس غربی در منطقه ۴ و همچنین محله عبدل‌آباد در منطقه ۱۹ بالا بود.
تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.