به گزارش ایرنا «سید ابراهیم امینی» روز سه‌شنبه در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به حضور میلیونی شهروندان تهرانی و ایرانیان در این مراسم که تا کنون بیش از سه میلیون نفر در سامانه ثبت نام کرده اند،  حضور ستاد اربعین برای خدمت رسانی ضروری است.
 امینی گفت: با توجه به حضور شهروندان تهرانی در این مراسم،  مسئولیت بر دوش ما قرار داده شده است که برای رفاه حال شهروندان تهرانی و هموطنان بخشی از خدمات را در این مراسم به عهده بگیریم.

وی گفت: مراسم اربعین حسینی علاوه بر یک مراسم مذهبی به‌عنوان بزرگترین همایش سیاسی-عبادی جهان محسوب می‌شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این همایش فرصتی است برای شنیدن پیام سالار شهیدان امام حسین علیه السلام از زبان زائرانی که از سراسر جهان و با هر ملیتی در این سفر حضور پیدا می کنند .
امینی اظهار داشت: مهمترین پیام اربعین، پیروزی خون بر شمشیر، منطق بر زور و انسانیت بر استعداد است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، آزادگی، پاکی و شجاعت را از ویژگی های امام حسین علیه السلام بر شمرده و افزود: ایشان بر اساس آرمان‌های خود و عدالت‌خواهی قیام عاشورا را به انجام رساندند.
 وی با اشاره به فعالیت مدیریت شهری پایتخت در ایام اربعین در شهرهای نجف و کربلا خاطرنشان کرد: همچون سال‌های گذشته شهرداری تهران در چارچوب مصوبات شورای شهر در عتبات‌ عالیات فعالیت دارد.
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: از مدیریت شهری و افرادی که بدون دریافت ریالی حق ماموریت، به عشق امام حسین در کربلا حضور دارند و خدمت می‌کنند، تشکر می‌کنم.
 وی همچنین روز عصای سفید را گرامی داشت.
تهران/۷۲۴۴//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.