به گزارش ایرنا این تجمع‌کنندگان که دریافت مطالبات خود را از شهرداری تهران خواستار بودند، شعار «حناچی، حناچی استعفا، استعفا» سر دادند.
پیروز حناچی شهردار تهران سکان مدیریت شهری پایتخت را از به دست گرفته است.
تجمع کنندگان همچنین با سردادن شعار «لیست امید نمی خوایم، ما پولمان را می خوایم» خواستار ورود اعضای شورای شهر به این موضوع و بررسی وضعیت خود شدند.
یکی از پیمانکاران حاضر در این تجمع به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری تهران به پرداخت بدهی ما توجهی ندارد.
وی گفت: «مسئولان شهری به جای آنکه با دوچرخه سواری نشان دهند که مردمی هستند، بدهی‌های شهرداری را بپردازند تا مردمی بودنشان برای مردم مسجل شود».
موضوع بدهی های شهرداری تهران طی ماههای اخیر خبرساز بوده است؛ درحالی که مسئولان شهری در دوره کنونی رقم این بدهی ها را از زمان تحویل سکان مدیریت شهری 54 هزار میلیارد تومان اعلام کرده اند، محمدباقر قالیباف شهردار پیشین پایتخت این رقم را تکذیب کرده و آن را دروغ بزرگ خواندهخ است.
قالیباف که از سال 84 تا 96 شهردار تهران بوده چندروز پیش در برنامه ای تلویزیونی اظهارداشت: در پایان شورای چهارم گزارش بدهی‌ها و دارایی‌های شهرداری تهران به تصویب شورای شهر رسید و بر اساس آن بدهی شهرداری تهران حدود 16 هزار میلیارد تومان بوده که 14 هزار میلیارد تومان بدهی دولت به شهرداری است.
به دنبال این سخنان قالیباف، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و نیز برخی دیگر از اعضای شورا امروز در این زمینه واکنش نشان دادند و خواستار اختصاص زمان مناسب برای پاسخ به این سخنان قالیباف در صداوسیما شدند.
سید حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران ازجمله این افراد است که امروز اعلام کرد: تظاهرات مکرر طلبکاران شهرداری، دروغ را مشخص می کند.

تهرام/7244/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.