حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت در رأس آنها شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه اوشان بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات برگزار شد، تأکید کرد: شهید سلیمانی با شهادتش نرفت و امروز قوی تر از زمان حیاتش است. دشمنان باید بیشتر از او بترسند.

وی یادآور شد: تا امام حسین (ع) خونش به زمین نریخته بود قلب مردم هم به خروش نیامده بود، تازه بعد از شهادتش اسلام احیا و تاکنون حفظ شد. خون شهید سلیمانی هم اسلام را هزاران سال حفظ می کند.

این مقام مسئول افزود: برخی افراد شجاعت دارند و تدبیر ندارند، برخی هم بالعکس اما شهید سلیمانی در جامع این صفات بی نظیر بود.

حجت الاسلام گواهی تصریح کرد: ایشان هیچ سخنی دربارهٔ جناح های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب نداشتند اما اصل انقلاب در جان ایشان نفوذ کرده بود؛ همچنین ولایت محوری، یک لحظه نسبت به فرماندهی مقام معظم رهبری شک نکردند و از ولایت غافل نشدند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: سردار سلیمانی بنده محض خداوند بود و از مرگ، شهادت و دشمن هراسی نداشت. نباید تردید داشته باشیم که یکی از یاران حقیقی امام زمان (عج) شهید شدند

وی خاطرنشان کرد: باید در سه حوزه فردی و شخصیتی، مدیرتی و عملیاتی ایشان را بررسی کنیم و الگو قرار دهیم. سردار سلیمانی در مقام فرماندهی بود اما هیچکس از ایشان ناراحت نشده بود، حتی دشمنان به عظمت و شایستگی انسانی او پی برده بودند.

این مقام مسئول اذعان داشت: از صفات خاص و نیکوی ایشان آن است که حاضر نبودند یک ریال لطمه ای به بیت المال وارد شود، اسراف را حرام می دانست و اجازه غارت نمی دادند.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: مردم درک کرده اند که سردار سلیمانی که بود که امروز شاهد سوگواری گسترده در ایران هستیم. اگر ایشان به مسائل لبنان، غزه، عراق، سوریه و ... ورود نمی کردند ایران شرایط بدی پیدا می کرد چرا که هدف دشمن کشور ما بود.

حجت الاسلام گواهی گفت: ما نجات یافتگان حرکت قاسم سلیمانی هستیم. او در اوج گمنامی بود و در جریانات اخیر شناخته شد. خداوند انسان گمنام را اینچنین معرفی می کند که اگر ما تبلیغ می کردیم هیچ وقت چنین بازتابی نداشت.

وی بیان داشت: امروز برکات سپاه پاسداران در اوج خود قرار دارد، چه کسی می توانست به آمریکا سنگی پرتاب کند اما سپاه پایگاه های آن را هدف قرار داد و دل ملت را با این انتقام شاد کرد.

این مقام مسئول افزد: دیروز ناراحتی ترامپ را از لرزش بدن و صدای او دیدید؛ ترامپ همان زمانی که به اوج قدرت در کاخ سفید رسید و سردار سلیمانی او را قمارباز خطاب کرد .

وی خاطرشان کرد: آمریکا سگ هار است؛ اگر از او فرار کنیم دنبالمان می کند و به ما ضربه می زند اما اگر ایستادگی کنیم حریف ما نمی شود و عقب نشینی می کند.

حجت الاسلام گواهی گفت: ملت ایران آرمان های رفیع انقلاب اسلامی را دوست دارند و پای آنها ایستاده اند که هنوز در این راه شهید می دهیم.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خطاب به شهروندان تأکید کرد: اگر در خط رهبری و ولایت باشیم منطقه آسیب نخواهد دید؛ مشکلات اقتصادی هم حل می شود نگران نباشید فقط باید استقامت کنیمم

این مقام مسئول همچنین گفت: سردار قاآنی یک سلیمانی دیگر است؛ مقتدر، شجاع و با اخلاص ۲۰ سال صادقانه در کنار سردار سلیمانی خدمت کرد و کسی او را نمی شناخت.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.