حجت السالام اکبر زارعی در جمع راهپیمایی کنندگان ۱۳ آبان سقز اظهار داشت: علت اجتماع مردم در سراسر کشور علیه استکبار جهانی در چنین روزی به عملکرد آمریکا بر می‌گردد که خودشان در اسناد لانه جاسوسی‌شان در تهران به جا گذاشتند که چه برنامه‌هایی برای فتنه در ایران داشتند.
وی اضافه کرد: آمریکا بهانه‌هایی را برای جمهوری اسلامی ایران می تراشد و بعضی مسئولان میخواهند برابر این کشور زورگو کوتاه آمده و تن به مذاکره دهیم که با تدبیر مقام معظم رهبری و موفقیت‌های سپاه پاسداران این نقشه ها نیز نقشه بر آب شد.

حجت الاسلام زارعی با اشاره به اینکه آمریکایی ها الان با نزدیک شدن در خیلج فارس با نیروهای مرزبان دریایی سپاه به فارسی صحبت میکنند، تاکید کرد: این نشاندهنده اقتدار ایران است که به رخ دشمنان‌مان می کشیم.

امام جمعه کامیاران با تاکید بر اینکه امروز آمریکا به فضل خدا با قدرت مهم منطقه (ایران اسلامی) مواجه است، افزود: آنها بایستی برای هر اقدام در منطقه خاورمیانه رفتارشان را با ایران هماهنگ کنند.

حجت الاسلام زارعی یادآور شد: ایران به موقعیتی رسیده که به گواه دوست و دشمن از آمریکا در منطقه خاورمیانه  تاثیرگزارتر است و جهان هم متوجه این اهمیت و موضع استراتژیک کشورمان شده است.

وی افزود: سیاسیون و مسئولان کشور دچار اشتباه محاسباتی نشوند چون در صدر اسلام هر وقت مسلمانان معاهده صلح را با این کشورهای منفعت طلب بستند، شکست خوردند و هیچ منفعتی نبرند ضمن اینکه آمریکایی ها همیشه بر تامین منافع شان با حضور در منطقه تاکید دارند.

حجت الاسلام زارعی به برنامه استعمار و سلطه اسرائیل بر ۷ کشور خاورمیانه اشاره کرد و یادآور شد: اسرائیل می خواست کشورهای خاورمیانه را تحت سیطره خود قرار دهد و به این کشورها تسلط کامل داشته باشد اما با هوشیاری ایران این امر محقق نشد.

در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان قطعنامه ۱۳ ابان توسط دانش آموز بسیجی قرائت شد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در سطح شهرستان سقز با حضور پرشور مردم و احاد جامعه از میدان قدس با شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه آغاز و در میدان جمهوری اسلامی با سخنرانی امام جمعه کامیاران پایان یافت.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.