مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در این مراسم اظهار داشت: این تالار با بنایی به مساحت بیش از یک هزار متر مربع در دو طبقه با ظرفیت استاندارد پذیرایی از ۵۰۰ نفر در باغ و بوستان کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرری به مساحت چهار هکتار واقع شده است.
بهروز نصیری افزود: علاوه بر فضاسازی محوطه اطراف این بنا، دو سالن مجهز و مجزا برای پذیرایی هر کدام با ظرفیت ۲۵۰ نفر، نمازخانه، اتاق عقد، سالن انتظار (لابی)، آشپزخانه، انبار و سردخانه از جمله مهمترین قسمتها و امکانات تعبیه شده برای باغ تالار بهشت فرهنگیان است.
وی عنوان کرد: از جمله ویژگی های کم نظیر، تسهیل در برپایی مراسم ها در این باغ تالار امکان پارک خودروها در محوطه داخلی کانون امام خمینی (ره) به تعداد کافی و حتی بیش از ظرفیت تعداد میهمانان و کارکنان مجموعه است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اضافه کرد: در محوطه چهار هکتاری باغ کانون امام خمینی (ره) این منطقه که تالار باغ بهشت فرهنگیان در آن واقع شده با احداث آلاچیق و تعبیه مکان های مناسب گعده های دور همی در فضای سبز، تفرجگاهی مناسب ایجاد شده است.
آیین افتتاح تالار باغ بهشت فرهنگیان امروز سه شنبه با حضور معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل تعاون و رفاه وزارت آموزش و پرورش کریمی فر، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صیدلو، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان داستانی و محلی برگزار شد.
روستای تقی آباد با جمعیت هزار و ۲۰۰ نفر در جنوب ری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.