به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در مراسم 'احیای مدارس ماندگار طی گام دوم انقلاب' در مدرسه شهید مدرس شهرری اظهار داشت: علاوه بر فرسودگی، تراکم بالای دانش آموزان در کلاس های درس نیز از دیگر مشکلات آموزش و پروش این شهرستان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تراکم دانش آموزی در این شهرستان در کلاس درس بیش از میانگین کشوری است، افزود: در حال حاضر 25 درصد کلاس های درس نواحی یک و 2 شهرستان ری بیش از 32 دانش آموز دارند.
جمالی پور تصریح کرد: شهرستان ری 400 آموزشگاه و هفت هزار فرهنگی دارد که بسیاری از مدارس بخش قیامدشت و روستاهای اطراف این شهرستان به صورت 2 شیفته اداره می شوند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان ری با جمعیت دانش آموزی 126 هزار نفری خود رتبه دوم استان تهران را دارد که توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی را می طلبد.
جمالی پور با اشاره به اینکه شهرستان ری در حوزه مدیریت آموزش و پروش دارای چهار ناحیه یک، 2، کهریزک و حسن آباد فشافویه است، عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش باید اقدامات لازم را در جهت یکسان سازی مدیریت این نواحی انجام دهد.
به گزارش ایرنا، مراسم احیاء مدارس ماندگار طی گام دوم انقلاب امروز سه شنبه با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مدرسه ماندگار شهید مدرس شهرری برگزار شد.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.