دستیار سابق کاخ سفید عکسی از خودش و ترامپ را در دفتر پسا ریاست جمهوری دونالد ترامپ منتشر کرد.

 

به گزارش جماران، آمریکایی ها نگاهی اجمالی به دفتر پسا ریاست جمهوری دونالد ترامپ داشتند؛ زمانی که «استفن میلر» دستیار سابق کاخ سفید، در توییتر خود عکسش را با ترامپ منتشر کرد.

این عکس در حالی منتشر می شود که ترامپ تلاش می کند تا پادشاه حزب جمهوری خواه باقی بماند و در حال دیدار با سیاستمداران در مار-آ-لاگو در فلوریدا  برای گرفتن تأییدیه برای خود یا میزبانی از جمع آوری کمک های مالی در استراحتگاهش است. 

حال این تصویر، در حالی که ترامپ و میلر خندان با پس زمینه درختان نخل در پشت آنها را نشان می داد، در شبکه های اجتماعی قرار گرفته، و همه چیز از اسلحه های آماتور در اتاق گرفته تا بطری که در پشت تلفن ترامپ مخفی شده است، همه گویا با هدفی مستقر شده اند.

حال وب سایت پولتیکو تصمیم گرفت با کمک چهار مقام سابق کاخ سفید عمیقا به بررسی دفتر ترامپ بپردازد. در اینجا بهترین تلاش گزارش شده ما برای فهمیدن این است که چهل و پنجمین رئیس جمهور در زندگی جدید خود در فلوریدا چه چیزهایی را انتخاب کرده است - ونحوه نگاه او به میراث اش چیست.

 

download (3)

 

عکس های روی دیوار او چیست؟

ترامپ در دفتر خود پشت میزی نشسته که با موارد قابل توجهی احاطه شده است. دور دو عکس روی دیوار دایره کشیده شده است.

1. عکس ایر فورس وان یا یکم نیروی هوایی یا هواپیمای شماره یک نیروی هوایی آمریکا از واشنگتن: بال غربی کاخ سفید مدتهاست که دارای تعدادی عکس «جامبو»ی منفجر شده است و این یکی از عکس های نیروی هوایی است که بر فراز واشنگتن در نزدیکی دفتر بیضی و کاخ سفید در پس زمینه در 4 ژوئیه 2020 به عنوان بخشی از «سلام به آمریکا» پرواز می کند. ترامپ توجه زیادی به هواپیمای ریاست جمهوری خود نشان داد، صفحات تلویزیونی بیشتری اضافه کرد و یک طرح رنگی جدید را جایگزین رنگ آبی و نمادین هواپیمای جت کرد.

2. دومین عکس، عکس مرین وان (کد شناسایی هر یک از هواگردهای تفنگداران دریایی آمریکا است که رئیس‌ جمهور آمریکا را حمل می ‌کنند) در کوه راشمور: ترامپ سال گذشته رویدادی را در 4 ژوئیه در کوه راشمور برگزار کرد و این عکس از پرواز بالگرد ریاست جمهوری وی در مقابل کوه راشمور یادبود این رویداد است. «کریستی نوئم»، فرماندار داکوتای جنوبی یک نمونه ماکت 1100 دلاری از بنای یادبود با چهره شخصی ترامپ را در میان روسای جمهور سابق به ترامپ داد، اما به نظر می رسد که وی در اینجا گم شده است.

 

download (4)

 

چیزهای جالب روی میز کار او

روزنامه: به نظر می رسد قبل از گرفتن عکس، ترامپ روزنامه وال استریت ژورنال را مرور کرده است، روزنامه ای که هیئت تحریریه اش از او به دلیل تبلیغ ادعاهای دروغ در مورد تقلب در انتخابات انتقاد کرده است. ترامپ ماه گذشته نیز با صدور بیانیه ای، سردبیران این روزنامه  را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «صفحه تحریریه وال استریت ژورنال، آگاهانه، برای مبارزه برای سیاست های جهانی گرایی مانند معاملات تجاری بد، مرزهای باز و جنگ های بی پایان که به نفع کشورهای دیگر است و کارگران «آمریکای بزرگ» ما را به فروش می رساند، ادامه می دهد. کارگران آمریکایی ، و آنها به حزب جمهوری خواه به شدت آسیب رسانده اند. آنها آنجا هستند و همیشه خواهند بود. خوشبختانه دیگر هیچ کس به سرمقاله وال استریت ژورنال اهمیت نمی دهد.»

میز: در حالی که ترامپ نتوانست میز 141 ساله روزولت را از دفتر بیضی شکل تحویل بگیرد، اکنون میز تحریر مشابهی دارد که به نظر می رسد میز اجرایی چوبی تلوراید از کمپانی «مبلمان هوکر» است. این میز در حال حاضر با قیمت 3600 دلار خرده فروشی می شود اما در حال حاضر تا اواخر ماه آینده موجودی ندارد.

صندلی: به گفته یک مقام سابق کاخ سفید، ترامپ از همان صندلی در دفتر کارش استفاده می کرد، که از نیویورک آورده بود.

شارپی بدنام: ترامپ همچنین حداقل یک ماژیک شارپی بزرگ سیاه و سفید دارد - یک قلم چاق، ماژیک مانند که سال ها برای نوشتن مواردی برای دوستان و متحدانش، و گهگاه برای علامت گذاری مقالات مهمی که دوست نداشت و آن را برای روزنامه نگار متخلف ارسال می کرد، استفاده می کرد.

عینک مطالعه: ترامپ مشهور است که دوست ندارد در هنگام کار با عینک مطالعه کسی او را ببیند و عکاسان خبری عکس های کمی از او با این عینک گرفته اند. نیویورک تایمز در سال 2019 گزارش داد که ترامپ در مواقعی که دیگران در آنجا بودند، معمولاً توییت نمی کرد زیرا او نمی خواست برای دیدن صفحه تلفن خود از عینک استفاده کند. «دن اسکاوینو» کارشناس دیرینه او در شبکه های اجتماعی، اغلب توئیت های پیشنهادی را با فونت های بزرگ چاپ می کرد تا ترامپ بتواند روی آنها را امضا کند.

بطری کوکا: به نظر می رسد ترامپ یک متعصب دیرینه کوکای رژیمی است؛ گرچه او از آمریکایی ها خواسته بود که کوکا کولا مستقر در جورجیا را به دلیل انتقاد از قانون جدید این ایالت که رای دادن را محدود می کرد، تحریم کنند. ترامپ در بیانیه ای شنبه گذشته خواستار تحریم این شرکت شده بود.

لوح رومیزی یادبود دیوار مرز: رئیس جمهور سابق لوح بخشی از دیوار مرزی ایالات متحده و مکزیک را دارد که یکی از اصلی ترین وعده های مبارزاتی او در سال 2016 بود. در حالی که ترامپ قول ساخت «یک دیوار بزرگ زیبا» را داده بود، فقط 80 مایل از دیوار جدید ساخته شد. این لوح توسط گشت مرزی ایالات متحده، ترامپ را به دلیل «دفاع از مرزهای آمریکا» ستایش می کند.

آیفون: ترامپ آیفون خود را دوست داشت، که معروف ترین آن را در تمام ساعات شبانه روز برای توئیت کردن با دوستانش که بخشی از کابینت آشپزخانه او بودند، استفاده می کرد. این گونه تماس ها معمولاً دستیاران وی را که نسبت به آنچه به معتمدین خود می گفت، آزار می داد.

جعبه چوبی: این جعبه دارای امضای ترامپ و یک مهر ریاست جمهوری در بالای آن است. در حالی که مشخص نیست که وی برای چه کاری از جعبه استفاده می کند ، مقام سابق گفت که ممکن است در آنجا ترامپ مهرهای مارک تجاری خود را نگه دارد.

 

download (5)

 

روی میزهای پشت سر او چیست؟

سکه های چالشی راک: سکه های چالش سکه هایی هستند که غالباً توسط بخشی یا شاخه ای از ارتش به گیرنده داده می شود و آنها نمایانگر آن لشکر نظامی هستند. ترامپ که به طور مستمر ارتش خود را تحسین می کرد ، سکه های چالش زیادی دریافت کرد. ترامپ این سکه های چالش را در دفتر بیضی شکل هم به نمایش می گذاشت.

ماگ: ترامپ یک لیوان سفید با مهر ریاست جمهوری نگه داشته است.

یک تندیس از خود: هیچ منبعی از منشأ این تندیس ترامپ اطلاع نداشت و سخنگوی ترامپ وقتی از او در مورد آن سوال شد ، هیچ جزئیاتی در مورد آن به اشتراک نگذاشت. یک مقام ارشد سابق کاخ سفید گفت که «این به احتمال زیاد هدیه ای است که ارسال شده است. ما می توانیم تعداد زیادی از آنها - نقاشی ، تندیس و غیره» را دریافت کنیم.

عکس های خانوادگی: عکس ها بیشتر عکس هایی هستند که پشت میز او در دفتر بیضی روی میز نیز قرار داشتند. ترامپ طی چند سال اول کار خود فقط چند عکس پشت میز خود نگه داشته است، اما به گفته یکی از مقامات سابق کاخ سفید، در 18 ماه گذشته تعدادی عکس اضافه شده است.

لامپ ها: مقام سابق کاخ سفید گفت که لامپ ها احتمالاً لامپ های تفریحگاه ترامپ در فلوریدا بر اساس دکوراسیون استراحتگاه هستند.

همه چیز در این اتاق هدفمند است...

دونالد ترامپ در ژانویه دفتر خود را در فلوریدا افتتاح کرد. او این دفتر مرکزی را به فعالیت ‌های عمومی بعد از دوران ریاست جمهوری خود اختصاص می‌ دهد.

در این دفتر، مکاتبات و «سایر فعالیت‌ ها در راستای منافع ایالات متحده» مدیریت می‌ شود و نیز ترامپ «ادامه دستور کار» دولت خود را از طریق «حمایت، سازماندهی و فعالیت‌ های عمومی» از سر می ‌گیرد.

در سربرگ‌ مخصوص دفتر ترامپ درج شده است که ترامپ «همیشه و تا ابد قهرمان مردم آمریکا خواهد ماند.»

این دفتر به کمک دستیاران دولت قبلی وی و سایر کارمندان اداره می ‌شود.

پس از ادعاهای واهی ترامپ در خصوص تقلب در نتیجه آرای انتخاباتی و در پی آن تحریک و حمله مرگبار هوادارن او به ساختمان کنگره در تاریخ ششم ژانویه، او از فعالیت در کلیه شبکه‌ های اجتماعی محروم شد. رئیس ‌جمهور سابق پس ا‌ز تحلیف جو بایدن در تاریخ 20 ‌ژانویه، سکوت اختیار کرد. او ساعاتی قبل از مراسم تحلیف، کاخ سفید و واشنگتن دی‌سی را ترک کرد. فردای همان روز، در باشگاه گلف بین ‌المللی ترامپ در «وست پالم بیچ» به بازی گلف مشغول شد.

ترامپ می ‌تواند در انتخابات میان ‌دوره ‌ای کنگره در سال 2022، در بین کاندیداهای جمهوری ‌خواه نقش کلیدی داشته باشد. حمایت گسترده وی بر طرح ‌های حزب جمهوری ‌خواه، در معرفی رئیس ‌جمهور دیگر در سال 2024، موثر خواهد بود.

قانون مربوط به روسای جمهور سابق، بودجه دفتر رئیس ‌جمهور پیشین پس از ترک دفتر کاخ سفید و همچنین جلسات امنیتی طبقه‌ بندی شده، امنیت شخصی و حقوق بازنشستگی او را تامین می ‌کند.

این در حالی است که در تازه ترین خبر آمده، ترامپ دیگر در راس ثروتمندان فوربز نیست

ترامپ در فهرست میلیاردرهای مجله فوربز که سه‌ شنبه منتشر شد، 298 رتبه سقوط کرد.او در سال 2020 در رده 1001 بود و اکنون در فهرست سالانه که میلیاردرهای جهان را رتبه ‌بندی می‌ کند در جایگاه 1299 قرار گرفته است.

براساس گزارش فوربز، ترامپ پارسال در این موقع سال در واقع ثروتمندتر شد اما دیگر افراد این لیست ثروت‌ هایشان افزایش بیشتری داشت. ثروت او طبق برآورد فوربس 2.4 میلیارد دلار است.

کرونا و همچنین حاشیه‌ های مرتبط با دو استیضاح علیه ترامپ و اتفاق ‌های سیاسی دیگر، کسب و کار تجاری او را تحت تاثیر قرار داده است. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، حدود 75 درصد از درآمد او از دارایی‌ های املاک تجاری شامل درآمد از تفرجگاه‌ ها و کلوب ‌های گلف است. به ویژه، املاک ترامپ در منهتن درآمدزایی فراوانی برای او دارند.

در چهار سالی که ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا بود، ثروت خالص او با کاهش 700 میلیون دلاری از 3 میلیارد دلار به 2.4 میلیارد دلار رسید. او اولین میلیاردر تاریخ بود که به عنوان رئیس‌ جمهور ایالات متحده انتخاب شد.

ترامپ همچنین سال گذشته 77 پله سقوط در میان 400 آمریکایی ثروتمند فوربز داشت. ثروت خالص او بین سپتامبر 2019 و سپتامبر 2020 به 600 میلیون دلار رسید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.