* بوشهر
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشور و حماسی مردم ایران در راهپیمایی روز قدس با وجود گرمای شدید، بیانگر تاکید این ملت بر آرمان های امام راحل، تبعیت از رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان وحدت، بیداری و فریاد همه مسلمانان و اقتدار اسلام در مقابل ظلم و توطئه دشمنان است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها تاکید کرد: مردم سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و اگر تحریم ها، تهدیدها و جنگ نبود ایران اسلامی بیش از این پیشرفت می کرد.
صفایی بوشهری گفت: دشمنی های دشمنان با ایران اسلامی به دلیل اقتدار آنها نیست بلکه از روی ضعف آنهاست و بعد از 40 سال هنوز نتوانسته اند در عزم، اراده و خواست ملت ایران خللی ایجاد کنند.
امام جمعه بوشهر گفت: آنها تصور می کنند با فشار اقتصادی، شایعه پراکنی، ایجاد آشوب، اغتشاش و سوء استفاده از مطالبات مردم علیه نظام می توانند به کوه استوار انقلاب اسلامی خدشه وارد آورند.
6047

* برازجان
امام جمعه برازجان گفت:روز قدس همدردی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از ظلم ظالمان است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: فلسطین محور وحدت جهان اسلام و روز قدس یک روز اسلامی و بسیج عمومی همه ملت هاست.
وی با اشاره به مشکل کم آبی شهرستان دشتستان افزود: مسئولان مشکل کمبود آب این شهرستان را با تاسیس آب شیرین کن، ایجاد سد، توزیع عادلانه آب موجود و مدیریت مصرف توسط مردم حل کنند.
مصلح بر پرهیز شورای اسلامی شهر برازجان و شهردار از اختلافات تاکید کرد.
7213

* دیر
امام جمعه دیر گفت: پیام تاریخی امام راحل در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نقطه عطفی در تاریخ است که نور امید بر دل مردم فلسطین تابید.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر افزود: امام راحل مساله فلسطین را اسلامی و جهانی کرد و اکنون مردم جهان در برابر جنایت های اسراییل فریاد می زنند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می دارند.
وی اضافه کرد: انرژی هسته ای و سامانه موشکی و عدالت خواهی بین المللی از نقاط قوت و باعث سربلندی کشور ایران است و مردم و مسئولان در برابر دشمن هوشیار و بیدار باشند تا هیچ بهانه ای به دست دشمن نیفتد.
مردم نمازگزار و روزه دار دیر پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل از محل مصلای شهدای محراب تا مرکز جامع سلامت این شهر راهپیمایی کردند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.