به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان وحدت، بیداری و فریادهمه مسلمانان و اقتدار اسلام در مقابل ظلم و توطئه دشمنان است.
وی اظهار کرد: مردم استان بوشهر دوشادوش سایر هموطنان خود امروز با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری در کتاب تاریخ این استان رقم زدند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد گفت: امام راحل نماد و قله بلند انقلاب اسلامی است و مردم باید همیشه یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی را حفظ کنند.
صفایی بوشهری با بیان اینکه امام راحل قطب نمای انقلاب اسلامی است بیان کرد: میزان انقلابی بودن براساس اندیشه های انقلاب است و بدون موتور انقلاب کشور پیشرفت نمی کند.
وی تاکید کرد: مردم سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و اگر این تحریم ها، تهدیدها و جنگ نبود ایران اسلامی بیش از این پیشرفت می کرد.
صفایی بوشهری گفت: دشمنی های دشمنان با ایران اسلامی به دلیل اقتدار آنها نیست بلکه از روی ضعف آنهاست و بعد از 40 سال هنوز نتوانسته اند در عزم، اراده و خواست ملت ایران خللی ایجاد کنند.
وی ادامه داد: امروز دشمن از راه تحریم های اقتصادی به دنبال فشار وارد آوردن به ملت ایران هستند در این شرایط هوشیاری و بصیرت مردم بیش از همه چیز لازم و ضروری است.
امام جمعه بوشهر گفت: آنها تصور می کنند با فشار اقتصادی، شایعه پراکنی، ایجاد آشوب، اغتشاش و سوء استفاده از مطالبات مردم علیه نظام می توانند به کوه استوار انقلاب اسلامی خدشه وارد آورند.
وی یادآور شد: آنها درصدد براندازی انقلاب اسلامی هستند این درحالی است که مردم و مسئولان نه تنها نباید تسلیم شوند بلکه باید بر توان خود بیفزایند.
صفایی بوشهری گفت: برخی از دولت های اروپایی هم برجام و هم تحریم ها را می خواهند این درحالی است که براساس تاکید رهبر معظم انقلاب اگر برجام باشد تحریم ها باید برداشته شود.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.