به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک، افزود: مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی در روز جهانی قدس بار دیگر اعلام کردند که دفاع از اسلام مهمترین اولویت آنان است و از قدس شریف که پاره تن اسلام است تا پای جان حمایت خواهند کرد.
وی ادامه داد: حضور تمامی اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس بار دیگر در صحنه بین المللی و سیاسی برای انقلاب و اسلام عزت، سربلندی و عظمت آفرید.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: پیام مسلمانان روزه دار در راهپیمایی روز قدس این بود که تا آخرین نفس پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده اند و از توطئه ها و تهدیدهای برجامی و غیر برجامی دشمن هراسی ندارند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اراک از حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و افزود: ایران اسلامی سرمایه و پشتوانه بزرگ مردمی را دارد و هیچ دشمنی نمی تواند به آن گزندی برساند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: اسرائیل غاصب 70 سال است که به سرزمین های فلسطین تجاوز کرده و اینک جبهه مقاومت اسلامی و حق خواهی ملت های آزاده به دنبال بازپس گیری سرزمین های اشغال شده هستند.
آیت الله دری نجف آبادی یاد آور شد: حق با فلسطینیان است و به زودی غده سرطانی اسرائیل نابود خواهد شد.
وی گفت: افرادی که به دنبال القای جنگ روانی، اقتصادی و سیاسی در دنیای اسلام هستند باید بدانند که مسلمانان سرمایه ایثار و شهادت را دارند و به آن افتخار می کنند و خدا وعده پیروزی حق را داده است.
امام جمعه اراک در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه اراک به سالروز شهادت آیت الله سعیدی و رحلت آیت الله مجلسی اشاره کرد.
نماز عبادی سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.