به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم مازندران و کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، افزود : حضور گسترده مردم در این راهپیمایی در حالیست که اغلب با مشکلات معیشتی و بحران اقتصادی درگیر هستند.
وی گفت : شرکت عاشقانه شهروندان در راهپیمایی روز قدس در حالی رقم خورد که استکبار جهانی و نظام کودک کش صهیونیستی برای ایجاد فاصله بین مردم و نظام الهی هزینه های هنگفتی در فضای مجازی متحمل شدند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران یاد آور شد : مردم یک بار دیگر عشق و ارادت خود به ولایت فقیه را به نمایش گذاشته و نشان دادند که هیچ مشکلی اعم از تحریم و تهدیدی نمی تواند آنان را از دفاع از ارزش های الهی باز دارد.
خطیب جمعه ساری از روز قدس به عنوان روز اسلام یاد و اعلام کرد : مردم خداجوی ایران اسلامی تا سرنگونگی رژیم صهیونیستی و رهایی مردم مظلوم فلسطین از این روز بزرگ حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت : قطعا تیم مربوط به این موضوع مقتدرانه در نشست ها و مذاکرات برخورد خواهند کرد.
او اضافه کرد : مشکل آمریکا با برجام و یا انرژی هسته ای نبوده و هدف شومش براندازی جمهوری اسلامی است در حالی که مردم با شرکت در روز قدس به همه جهانیان فهماندند که آرزوی آمریکا و سایر دشمنان سرابی بیش نیست.
خطیب جمعه ساری گفت : انتقاد برخی از تیم مذاکره کننده برجام درحالیست که از مشکلات گوناگونی که آنان در هر نشست دارند بی اطلاع هستند.
وی افزود : عموم مردم بدانند که اعضای تیم برجام فرزندان انقلاب هستند و بجز مصلحت جمهوری اسلامی اقدامی نخواهند کرد.
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.