به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد بزرگداشت آیین 9 دی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این حماسه مهم نمایش ولایتمداری، هوشیاری و دشمن شناسی ملت ایران و بیانگر وحدت آنان حول محور نظام، انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبری بود.
وی افزود: این حضور چشمگیر ثابت کرد که قشرهای مختلف ملت ایران در تمامی شرایط آماده دفاع همه جانبه از نظام و انقلاب هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از مهمترین دستاوردهای حماسه 9 دی شامل اعلام حمایت مردم از ولی فقیه و اصل ولایت فقیه، ابراز انزجار از دشمنان و اثبات وفاداری نسبت به نظام و انقلاب است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: عمده ترین برنامه های پیش بینی شده در کهگیلویه و بویراحمد برای بزرگداشت حماسه 9 دی سال جاری شامل برپایی نمایشگاه «راه و بیراهه» در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، تولید محتوا در فضای مجازی، همایش جوانان و بینش انقلابی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه هشتم دی، حلقه های صالحین با محوریت بصیرت، میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیمای مرکز استان، تبلیغات میدانی و نشست های بصیرت افزایی در مساجد و بقاع متبرکه است.
وی ابراز داشت: آیین بزرگداشت حماسه 9 دی سال جاری در یاسوج از ساعت 10 صبح در مصلای امام خمینی (ره) این شهر و با سخنرانی «عزت الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی کشور آغاز می شود.
حجت الاسلام خاضع گفت: حماسه 9 دی تعلق به هیچ حزب، جناح و یا گروه خاصی ندارد و باید همچون سال های گذشته به طرز باشکوه و با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در تمامی نقاط این استان برگزار شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.