به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : آمریکا نه تنها شناخت و حمایتی در این زمینه ندارد بلکه بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در جهان است.
وی ادامه داد : حمایت شیطان بزرگ تنها برای نظام صهیونیستی و تروریست های جهان بوده و در این راستا از هیچ حمایتی روگردان نیست.
یوسف پور با بیان اینکه تیر ماه یادآور چندین جناتیت هولناک آمریکا در ایران اسلامی است ، به ترور رهبر معظم انقلاب در ششم تیر ماه سال 60 اشاره کرد و گفت : با وجود جراحت و جانباز شدن ایشان ، اما هم اکنون در بالاترین مقام کشور به رهنمود مردم و مسئولان می پردازند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اضافه کرد : منافقان کوردل به دستور آمریکای جنایتکار در هفتم تیر همان سال با شهادت آیت الله بهشتی و مسئولان بلند پایه قوه قضائیه ، کربلای دیگری در این میهن اسلامی به وجود آوردند.
وی شلیک موشک به هواپیمای مسافربری در 12 تیر ماه سال 1367 را دیگر جنایت آمریکا دانست و ادامه داد : شیطان بزرگ با چنین فجایعی نمی تواند مدعی حمایت از حقوق بشر باشد.
خطیب جمعه ساری شمار شهیدان ترور در کشور را 17 هزار اعلام کرد و گفت : 175 نفر از این شهیدان از استان مازندران و 19 نفر از شهرستان ساری و فرد فرد آنان سندی بر جنایات آمریکا و همپیمانانش هستند.
او ضمن تبریک هفته قوه قضائیه ، دستگاه قضایی مقتدر و عادل را ویژگی نظام الهی دانست و افزود : امروز کارکنان این قوه با عدالت اسلامی و به دور از هرگونه کجی و ناملایمتی منویات رهبرمعظم انقلاب را برآورده می کنند.
یوسف پور از علم، معرفت و شناخت کامل به عنوان تاکید خداوند به مومنین یاد کرد و گفت : نبود شناخت و بصیرت کافی موجب تحجر و آفرینش کج فهمانی مثل داعشیان ، طالبان و وهابیون می شود.
وی آراستگی در عمل و ترویج آن بین مسلمانان را از دیگر تاکیدات خداوند دانست و افزود : برای زندگی سالم باید همواره از عدالت به عنوان سلاح استفاده کرد.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.