به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه اعظم قلعه این شهر، افزود :خانواده نماد کوچک جامعه است و اختلاف سلیقه و تفکرموجود درآن نباید به اختلاف های بیشتر منجر شود.
وی با بیان اینکه درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا راهبردهای مهمی برای انتخاب بهترین گزینه وجود دارد ،تاکید کرد: بیانات رهبری در این خصوص فصل الخطاب است.
خطیب جمعه شاهرود تصریح کرد:اقتصاد مقاومتی،تولید ملی ،مبارزه با قاچاق کالا ،توجه به انسجام و وحدت ملی ،مدیریت و رفع مشکلات زیست محیطی کشور،ساماندهی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ،توجه به برجام به عنوان یک مسئله ملی ،توجه به مسئله نفوذ غربیان و حقوق بشر و شهروندی مطابق با دستورات اسلامی وهمچنین مبارزه با نظام سلطه از راهبرد های مهم انتخاب رئیس جمهور و دولت آینده است .
امینی افزود:آسان سازی امور مردم در شهر ها و روستا هاو روان سازی قوانین ،توجه همه جانبه به شهرک ها و محله ها ،مدیریت ترافیک ،فراهم سازی زمینه ورزش همگانی ،توجه به پیوست های فرهنگی در طرح های عمرانی،مبارزه با رانت خواری و فساد در شهرداری ها و شورا و مشارکت با سازمان ها و دستگاههای اجرایی برخی از مهمترین راهبرد های شوراهای اسلامی شهر و روستا محسوب می شود.
وی با اشاره به حادثه تلخ جان باختن کارگران معدن زغالسنگ البرز شرقی درآزادشهر تاکید کرد:این مسئله هشداری برای رعایت همیشگی نکات ایمنی در انجام کارها است .
وی با تبریک اعیاد شعبانیه ،هفته گرامی داشت مقام معلم،پاسداران ،کارگران ، جانبازان و هفته هلال احمر گفت:همه باید برای سرفرازی کشور و پایداری پرچم نظام اسلامی ، وحدت و انسجام همگانی و توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور تلاش کنیم .
وی با بیان این که برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی و دوسالانه اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود اقدام عظیم فرهنگی است ،اظهار امیدواری کرد، اجلاسیه سال های آینده شهدای شاهرود با شکوهتر از پیش باشد .
در نماز جمعه این هفته شاهرود از چهار پیشکسوت آموزش و پرورش این شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.
از خانم فرزانه علوی و سید ابوالفضل موسوی که با ویلچر و واکر در سر کلاس های تدریس خود و آموزش های ضمن خدمت حاضر می شوند و علی اکبر یحیایی که 26 سال مدیر دبیرستان شریعتی شاهرود بوده است و همچنین سید احمد میرحسینی متولد 1298 هجری شمسی که به سه زبان عربی ،انگلیسی و فرانسه مسلط است و 36 سال معلم بوده است به عنوان مسن ترین معلم استان سمنان تقدیر شد.
درنماز جمعه این هفته شاهرود رای گیری آزمایشی الکترونیکی برای آموزش بیشتر کاربران و آشنایی مردم با همکاری کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان شاهرود انجام شد.
7358/6167 خبرنگار :سروش مولانا ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.