به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار کرد: نامزدهای ریاست جمهوری نباید چشم امید به دشمن دروغگو داشته باشند چون دشمن، دشمن است، دلسوز ما نیست و می خواهد به نظام ضربه بزند.
وی افزود: باوجود این همه سرمایه و ثروت، نیروی جوان و امکانات در داخل کشور، بی انصافی، کم لطفی و بی احترامی است که نگاه به بیرون داشته باشیم.
خطب نماز جمعه کاشان نامزدهای انتخاباتی را از ریخت و پاش برحذر داشت و خاطرنشان کرد: شخصی که می خواهد رئیس جمهوری کشور باشد باید با پرهیز از اشرافی گری، ساده زیست باشد.
وی با بیان این که رئیس جمهوری باید انقلابی باشد، تاکید کرد: همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس، رئیسان مجلس شورای اسلامی وقوه قضائیه و به ویژه رئیس جمهوری و دولت باید انقلابی باشند تا حفظ انقلاب که به فرموده امام اوجب واجبات است، همواره رعایت شود.
اسلامی تبار تصریح کرد: یک انسان واداده و کسی که تفکر انقلابی ندارد چطور می تواند انقلاب را هدایت و آن را حفاظت کند؟
امام جمعه موقت کاشان اظهار کرد: رئیس جمهوری باید به گونه ای برنامه ریزی کند که مردم در مسیر سلامت و سعادت گام بردارند و متدین بشوند.
وی با تاکید براینکه رشد اقتصادی کشور باید همراه رشد معنوی آن باشد، گفت: اگر رشد معنوی در جامعه نباشد، جامعه به فساد کشیده می شود.
وی هم چنین ولایت مداری را از دیگر ویژگی های نامزد اصلح برشمرد و تصریح کرد: نامزد اصلفح باید سربازولایت، دین و سرباز اسلام و رهبر باشد و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به بهترین وجه و سریع عمل کند.
اسلامی تبار با تاکید براینکه نامزد اصلح باید الترام عملی به ولایت فقیه داشته باشد، افزود: نامزد اصلح باید در عمل پیرو رهبر باشد نه در شعار.
وی هم چنین وقت گذاشتن و دلسوز بودن برای مردم را از دیگر خصوصیت های نامزد اصلح بیان کرد و یادآور شد: نامزد اصلح نباید در مقابل اخم دشمن بترسد بلکه باید سرباز دین، ولایت، و سرباز مردم و جبهه اسلام درمقابل دشمن، شجاع و نترس باشد.
امام جمعه موقت کاشان انتخابات را عرصه امتحان دانست و گفت: حضورحداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب تقویت و حفظ نظام جمهوری اسلامی می شود.
وی تصریح کرد: حضور زنان در انتخابات اجازه شوهر نمی خواهد و همچنین حضور فرزندان واجد شرایط نیز در پای صندوق های رای نیازی به اجازه والدین ندارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان 29 اردیبهشت امسال در کشور برگزار می شود.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.