به گزارش ایرنا سردار عابدین خرم روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: تهمت و افترا در این نظام ممنوع بوده و بداخلاقی، پشت پا زدن به انقلاب و مسیر امام و رهبری است.
وی با اشاره به اینکه آزادگی ارمغان انقلاب اسلامی است ادامه داد: انقلاب اسلامی تاریخ بشیریت را تغییر داد و مسیر طاغوت و ظلم را شکست و ملت مسلمان را نجات داد.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان سپاه شهدا دانش آموخته مکتب حسین هستند، گفت: امام حسین اسوه قیام و ایستادگی در برابر طاغوت و معلم بزرگ تاریخ بشیریت و مسلمانان است و هر آزاده ای که خواهان دفاع از دین خود است امام حسین الگوی اوست و این شیوه پاسداران سپاه است.
وی ادامه داد: این انقلاب نیاز به پاسدارانی داشت که پیروان واقعی راه و روش امام حسین(ع) و بهترین مدافع و پاسدار انقلاب و شرافت مردم باشند و این فلسفه نامگذاری روز پاسدار است.
وی با اشاره به اینکه نیروهای سپاه برخواسته از بطن جامعه هستند، اضافه کرد: سپاه پاسداری از انقلاب، مردم و مقاومت در برابر ظالمان و طاغوت را از اصلی ترین اهداف خود می داند.
وی اظهار کرد: جوانان و پاسداران در اوایل انقلاب با نثار خون خود، حتی ذره ای از خواسته و حق خود نگذشتند و این نشان از عشق و علاقه آنان به ولایت و راه و مکتب حسینی است.
خرم ادامه داد: سپاه پاسداران و بسیج توانسته است تا صفحه ای رنگین و تاریخی را در تاریخ انقلاب ورق بزند و در تثبیت، تداوم و استمرار نظام نقش بی بدیل داشته باشد و مردم همیشه پشتیبان این نیروی همیشه در صحنه هستند.
وی افزود: ایران اسلامی در مقابل جهان کفر و استکبار به تنهایی ایستادگی کرده و این حرکت هر روزه در حال رشد و شکوفایی است و این عظمت انقلاب با پیشروی پاسداران و رزمندگان سپاه ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران نماد ایثار، فداکاری و ولایت مداری است، گفت: اقتدار امروزه کشور به حدی است که هیچکس حق جرات نگاه کردن به آب و خاک این مرز و بوم را ندارند و باید برخی مشکلات اشتغال و اقتصادی داخلی را نیز حل کنیم.
به گزارش ایرنا، سوم شعبان مصادف با ولادت حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار نامگذاری شده است.
8135/ 3072 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.