به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا با وقار در خطبه های نماز جمعه مشگین شهر گفت: بر اساس آموزه های دینی کم فروشی وگران فروشی از گناهان کبیره است وموجب به خطر افتادن حیات طیبه در جامعه می شود.
وی با تاکید بر استفاده مردم از تولید داخلی، فروشندگان را نیز به فروش لوازم تولید داخلی کشور سفارش کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) از یادگارهای ارزشمند امام راحل می باشد شهروندان را به شرکت در جشن نیکوکاری و دست گیری از نیازمندان توصیه کرد .
وی با گرامیداشت هفته درختکاری گفت: دین اسلام در این خصوص تاکید فراوانی دارد وتوسعه فضای سبز ودرختکاری موجب افزایش شاخص های سلامتی ، شادابی عمومی وتلطیف هوا می شود.
حجت الاسلام با وقار با بیان اینکه بزودی مشگین شهر شاهد ورود میهمانان نوروزی خواهد بود ،به وضعیت نابسمان شهری اشاره کرده خواستار جدیت بیشتر شهرداری نسبت به تنظیف وساماندهی معابر، میادین وبوستانهای عمومی شهرشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دین اسلام یک دین سیاسی است خواستار بیان مسائل سیاسی در مدیحه سرایی و سرودن اشعار توسط مداحان وشعرا شده و افزود: در غیر این صورت شاهد بروز ورواج تشیع سکولار در جامعه خواهیم بود.
تشریح بخشی از توطئه های عوامل استکبار جهانی جهت مقابله با انقلاب اسلامی از جمله با کم رنگ کردن حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی ، اختلاف افکنی میان اقوام انتشار اخبار نادرست بهانه قرار دادن حقوق بشر از دیگر سخنان امام جمعه بود.
مشگین شهر در شمال غرب اردبیل واقع است.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7117
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.