به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود بیان کرد: شعارهای اقتصادی برای کاهش اختلاف طبقاتی در جامعه باید عملی شود و جامعه باید به سمتی پیش رود که کمترین اختلاف طبقاتی را شاهد باشیم.
امام جمعه بادرود با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ابراز کرد: هر کسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می کند وظیفه دارد تا همنوع خود را یاری کرده و وی را در مقابل انواع مشکلات و به خصوص مشکلات مادی کمک کند.
وی تصریح کرد: باید با کمک به مددجویان مشکلات آن ها را بررسی کرده و فاصله بین آن ها و دیگر اقشار جامعه را کم کنیم تا بدین گونه بتوانیم به دستور خدا در مورد مستمندان و کوخ نشین ها عمل کنیم.
قاسمی با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه های علمیه در بخش خواهران و برادران اظهار کرد: با توجه به این که نیاز جامعه ما به روحانیت و تحصیل تخصص در رشته های علمی و فقهی یک ضرورت انکار ناپذیر است باید خانواده ها فرزندان خود را به ورود به حوزه های علمیه تشویق کنند.
وی افزود: برادران و خواهرانی که استعداد ورود به این عرصه و آمادگی سربازی حضرت مهدی (عج) را دارند می توانند با ورود به حوزه های علمیه دین و دنیای خود را رونق ببخشند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.