به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مسعودسرافراز در خطبه های نماز جمعه فولاد شهر افزود: اکنون که سال 95 با همه فراز و فرودها و تلخ و شیرینی‏هایش رو به پایان است، مسئؤلان امر در حوزه‏های مختلف اجرایی و تقنینی و قضایی و بلکه مجموعه نهادها و دستگاه‏های نظام به ‏ویژه فرمانداران و استانداران و وزرا و نیز مدیران شهری در جای جای کشور باید شفاف و روشن و در چارچوب سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، گزارش دهند که چه کارهایی برای اقتصاد مقاومتی انجام دادند.
وی همچنین موضوعات سرنوشت و تکلیف «اصل 44» ، جذب بازارهای کشورهای همسایه، موضوع برجام، مقابله با فسادهای اجتماعی مهار تورم، برای رونق اقتصادی، مهار رکود و معضل بیکاری در جامعه را از مواردی عنوان کرد که باید در مورد آنها به مردم گزارش ارائه شود.
امام جمعه فولادشهر با اشاره به 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته حضرت امام(ره) وآغازهفته احسان و نیکوکاری از ارتقاء کمیته امداد امام خمینی (ره)فولادشهر خبر داد وگفت: این اداره در فولادشهر به عنوان یک اداره مستقل و با معرفی مدیر و پرسنل مربوطه فعالیت خواهد کرد.
وی تاکید کرد: مردم عزیز هم مثل همیشه که در کارهای خیر و کمک به نیازمندان پیشگام بوده اند با نهادهای مربوطه مانند کمیته امداد و بهزیستی و دفتر امام جمعه و ستاد نمازجمعه همکاری کنند تا افرادی که نیازمند هستند از این طریق مورد حمایت قرار گیرند؛ البته در این میان باید کرامت و آبروی افراد حفظ شود.
حجت الاسلام سرافراز همچنین با اشاره به 15 اسفندماه روز درختکاری و آغازهفته منابع طبیعی گفت: اگر جامعه به تخریب جنگل ها و فضاهای سبز حساسیت نشان دهد کسی جرأت تخریب منابع طبیعی را به خود نخواهد داد.
وی همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: آن حضرت اقیانوس بیکران فضایل و خوبی ها بودند که رسول اکرم(ص) در مناسبت های مختلف به بیان گوشه‌ای از فضایل این بانوی بزرگوار می ‌پرداختند؛ اگر چه بنا بر فرمایش مولایمان امام صادق(ع) عقول بشری از معرفت و شناخت حضرت فاطمه زهرا(س) عاجزند.
فولادشهر از توابع شهرستان لنجان با دارا بودن حدود 75 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
پ/ 6022 / 7139 خبرنگار: محسن سلیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.