به گزارش ایرنا، توکل حیدری در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در ارومیه با اشاره به افزایش اقدام های خصمانه کشورهای غربی در منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: مدعیان حقوق بشر نه تنها در مقابل ظلم به مسلمانان سکوت کرده اند، بلکه از هرگونه تنش در منطقه نیز خوشحال می شوند.
وی با تاکید بر اینکه نباید با رژیم صهیونیستی هم صدا شد، گفت: افرادی که مورد حمایت این رژیم غاصب هستند از کارشکنان بوده و با آنان برخورد می شود.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست، گفت: منافقان با ترور شخصیت های برجسته نظام، خواهان متوقف کردن مسیر انقلاب بودند؛ اما به خوبی دانستند که این مرز و بوم بهشتی ها، باکری ها، امینی ها و باهنرهای بسیاری دارد.
حیدری افزود: جوانان غیور و انقلابی ایران تا ظهور مهدی موعود (عج) و تحویل پرچم اسلام به ایشان از هیچ ایثاری برای مقابله با استکبار جهانی دریغ نمی کند.
وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش درهفتم تیرماه 1360 شمسی، اظهار کرد: تیرماه آبستن حوادث و اتفاق های ناگواری در تاریخ جمهوری اسلامی بوده و باید یاد و خاطره چنین وقایعی را گرامی بداریم تا دنیا بداند که این خاک چه روزهای سختی را به پشتوانه رهبری فرزانه و جوانانی غیرتمند پشت سر گذاشته است.
به گزارش ایرنا، کارشناسان حقوقی دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه نماز جمعه این هفته اقدام به مشاوره حقوقی به نمازگزاران کردند.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.