به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور در حال مبارزه با تروریسم و داعش و تفکرهای سلفی است.
وی با بیان اینکه ایران نماد امنیت و اقتدار در منطقه و جهان است، ادامه داد: آنان به دنبال ناامن نشان دادن کشور از طریق حملات کور تروریستی بودند ولی بدانند روزی تروریسم یقه حامیان خود را خواهد گرفت و به آنان رحم نخواهد کرد.
وی افزود: تروریست ها بدانند این ترورها و برنامه ها خللی در اراده ملت ایران و امنیت منطقه و خاورمیانه ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با اقتدار در صحنه ایستاده است و پاسخ این عمل ناجوانمردانه را خواهند گرفت.
امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه درس بزرگ امام راحل به جامعه 'روحیه، ذهن و عمل انقلابی' است، اظهار کرد: انقلابی‌گری با دوری از ضعف نفس در مقابل شیطان بزرگ و به کار گیری نیروها و عناصر داخلی برای حل مشکلات مردم معنی پیدا می کند.
حجت الاسلام جمشیدی گفت: ملت ایران، راه انقلاب را با عقلانیت یعنی انقلابی گری ادامه می دهد و می داند هر گونه عقب نشینی در مقابل دشمنان باعث می شود که درخواست های جدید از ما داشته باشند و این سلسله قب نشینی ها هیچ پایانی نخواهد داشت.
وی با اشاره به سوره والعصر در قرآن کریم ادامه داد: انسان در قیامت نسبت به فرصت هایی که در این دنیا از دست داده پاسخگو خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع)، عالمان دین و مراجع عظام تقلید اهتمام ویژه ای به استفاده صحیح از وقت داشته اند، بیان کرد: آنان از تمام وقت خود به نحو شایسته استفاده می کردند و بخشی از زندگی‌شان در رسیدگی به امور مردم، قسمتی دیگر به تأمین معاش و کار و تلاش، ساعت هایی به تلاوت آیات قرآن،‌ بخشی به تعلیم،‌ کمی به استراحت و بخشی به ذکر خدا و عبادت مشغول بوده اند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته شهرستان چایپاره به امامت حجت الاسلام رسول جمشیدی، امام‌جمعه این شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام رسول جمشیدی تحصیل کرده قم و دارای دکترای علوم حوزوی است و چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع است که حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.