به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری آیین یوم الله 13 آبان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در هر سه رویداد مهم تاریخی یوم الله 13 آبان شامل تبعید امام خمینی به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 دست پلید و جنایتکارانه آمریکایی‌ها آشکار است.
وی افزود: آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران بوده و از 28 مرداد سال 1332 تاکنون نیز جنایت‌های متعددی علیه ایران اسلامی مرتکب شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به برکت پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی منافع نامشروع آمریکا در ایران و منطقه خاورمیانه از بین رفت.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آمریکا در برجام نه تنها به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد بلکه تحریم‌های جدیدی را نیز علیه ایران به تصویب رساند که این امور بیانگر قابل اعتماد نبودن آمریکای جنایتکار است.
وی ابراز داشت: کشورهای استکباری حقوق ملت‌ها را نادیده گرفته و رعایت نمی‌کنند و تنها راه مقابله با آنها نیز مقاومت و ایستادگی خواهد بود و سخنان توهین آمیز «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا نیز نشان دهنده اقتدار ایران است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 9 کمیته برای برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری در این استان تشکیل و فعال شده که شامل کمیته مراسم، تبلیغات و فضاسازی شهری، ارتباطات و اطلاع رسانی، امنیتی و انتظامی، دانشجویی، دانش آموزی، تشکل‌های مردمی، طلاب، روحانیان و هیأت های مذهبی و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی است.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: عمده‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برای یوم الله 13 آبان سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد شامل تبلیغات میدانی، میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیما، کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، رقابت‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس و نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس است.
وی افزود: سخنران یوم الله 13 آبان سال جاری در شهر یاسوج ملی بوده اما هنوز به طور قطعی تعیین نشده در حالی که سخنران شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مسئولان استانی و یا شهرستانی است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری در شهر یاسوج شامل میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین (ع) است و این مسیر در شهرستان‌های استان نیز به زودی مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.
وی عنوان کرد: راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری در آستانه اربعین حسینی برگزار می‌شود که علاوه بر اعلام انزجار ملت ایران از استکبار جهانی لبیک مجدد با امام حسین (ع) نیز خواهد بود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.