به گزارش ایرنا، اسماعیل کاظمی روز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری سومین اجلاس استانی نماز بوشهر افزود: اجلاس استانی نماز در آذرماه سال جاری در استان بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: شناسایی، ساماندهی و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه نماز، تولید و انتشار محتوای فاخر در ارتباط با نماز در فضای مجازی، تولید انبوه و ایجاد بانک محتوایی نماز برای استفاده کاربران از اهداف برگزاری سومین اجلاس استانی نماز در بوشهر است.
کاظمی یادآور شد: فعالان فضای مجازی، نخبگان، دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان برای تولید و نشر محتوا در فضای مجازی از عمده مخاطبان این اجلاس به شمار می روند.
وی گفت: آثار سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در زمینه پونمایی، موشن‌گرافی، رئال، گیف، استیکر و پادکست‌های صوتی، تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای شامل بازی، سرگرمی، فرهنگی، آموزشی و چند رسانه‌ای است.
کاظمی با بیان اینکه کار داوری پس از 11 آبان برای آثار آغاز می‌شود عنوان کرد: در این اجلاس از 3 اثر برتر در هر رشته تقدیر و آثار برگزیده برای ارائه در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در هرمزگان ارسال می‌شود.
وی افزود: در اجلاس استانی نماز بوشهر فعالان فضای مجازی، اصحاب رسانه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، امامان جمعه و جماعات و ارسال کنندگان آثار حضور دارند و در این اجلاس از دستگاه‌های برتر اجرایی در امر نماز تجلیل می‌شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.