به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته گناوه افزود: اگر تاریخ انقلاب را بررسی کنیم متوجه می شویم دشمن همواره علیه ایران توطئه چینی کرده و قربانی تروریسم بوده اما با همدلی و وحدت مردم با تبعیت از رهبری نجات و دشمنان ره به جایی نبردند.
وی گفت: تا زمانی که همدلی و یکدلی بر جامعه حکمفرما باشد دشمن نمی تواند نقشه های شوم خود را در کشور پیاده کند.
امام جمعه گناوه با محکوم کردن حمله مذبوحانه گروه تروریستی داعش در تهران گفت: اتفافات رخ داده در تهران ارزش عملیاتی و نظامی نداشته و تنها جنبه تبلیغاتی با حمایت ایادی استکبار داشت که باهدف رعب و وحشت انجام شد اما غافل از اینکه ایران اسلامی خاکریز اصلی مبارزه با تروریسم است و چنین حرکت های کور نمی تواند بر اقتدار و عظمت این ملت غیور خدشه ای وارد کند.
رکنی حسینی اظهارکرد: ایستادگی و رشادت مدافعان حرم باعث شده تا امروز در کشور امنیت ایجاد شود و اگر آنان نبودند باید با داعشی ها در داخل کشور می جنگیدیم.
امام جمعه گناوه به بحث سند 2030 که قبل و بعد از انتخابات در فصاهای سایبری و محافل به آن پرداخته شد اشاره کرد و افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در باره این سند در دیدار اخیر با معلمان و دانشجویان برای همگان فصل الخطاب است.
وی اظهار کرد: نظام آموزشی کشور به تعبیر رهبر معظم باتوجه به منابع و آموزه های غنی اسلامی باید در داخل و نه در بیرون کشور تدوین شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.