آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را چشمگیر دانست و افزود: مردم در این انتخابات به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری جامعه عمل پوشاندند و پای صندوق های رای حاضر شدند.
آیت الله علما ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق رای انتخابات پرشور دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و دشمنان این مرز و بوم را مایوس کرد.
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) همواره بر حضور پرشور مردم تاکید داشتند که در این انتخابات خواسته های این بزرگواران محقق شد.
امام جمعه کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: زمانی که شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید می کند دیگر جای شبهه ای در صحت آن باقی نمی ماند، البته نباید فراموش کرد که ایجاد یکسری ابهامات و مشکلات طبیعت انتخابات است و امر طبیعی محسوب می شود.
وی اضافه کرد: مسئولان شورای نگهبان که تمام اطلاعات را در اختیار دارند صحت انتخابات را تایید کرده اند از این رو همه افراد باید آن را تایید کنیم.
وی اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب پایه های این نظام را به شکلی طراحی کرد که مردم مهمترین نقش را در سرنوشت کشور خود داشته باشند.
وی تدابیر امام ‌خمینی (ره) را بی نظیر دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اگر امام خواهان برقراری جمهوری اسلامی بود، مردم با کمال میل از آن استقبال می کردند، با این حال به منظور برپایی این نظام خواهان برگزاری انتخابات شدند.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب امام راحل بر حضور و دخالت مردم در تصمیم گیری های کشوری تاکید داشتند که این امر با برگزاری انتخابات محقق شد.
8066/7445 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.