به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ با اشاره به اتفاقات تروریستی در تهران و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه و تقدیر از نیروهای قدرتمند سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و امنیتی واطلاعاتی، گفت: اتفاقات تروریستی در تهران، بیش از آنکه ارزش عملیاتی و امنیتی و نظامی داشته باشد، بیشتر یک اقدام تبلیغاتی از ناحیه عوامل وابسته به استکبار به‏ ویژه داعش است که با هدف ایجاد رعب و وحشت و سپس خدشه‏ دار کردن امنیت ملی کشورمان صورت گرفت.
وی تصریح کرد: با توجه به توطئه‏ های بیگانگان و سیاست های شوم جبهه استکبار به رهبری شیطان بزرگ آمریکا، پس از سفر ترامپ به عربستان و سپس اسرائیل و البته پیروزی‏های پی‏ در ‏پی جبهه مقاومت در عراق و سوریه، منطقه و جهان اسلام آبستن حوادث و اتفاقات مهمی است که البته هدف اصلی آنان، تشدید ناامنی به‏ ویژه به ‏هم زدن امنیت داخلی کشور عزیزمان ایران است که تکیه ‏گاه ملت های مظلوم و ستمدیده است.
وی تصریح کرد: خاکریز اصلی مبارزه با تروریسم ایران اسلامی است که با بصیرت ملت عزیز ایران و اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را دراین هدف ناکام می گذارد.
امام جمعه چهارباغ همچنین گفت که مردم شریف جنایت تروریست ها را بخاطر بسپارند وبه آیندگان منتقل کنند.
محمدی در ادامه بااشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد در حرم امام (ره)، گفت: سخنرانی 14 خرداد امام خامنه‏ ای(مدظله‏ العالی) در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) حاوی محورها و نکته‏ های فوق‏ العاده مهم و راهبردی بود که البته بر سیاسیون و دولتمردان است که بیش از همه و به‏ دور از تعصبات حزبی و جناحی به آنها توجه کرده و صادقانه جامه عمل بپوشند.
وی در ادامه با تبریک ولادت امام حسن (ع) گفت: زندگی سراسر افتخار امام حسن مجتبی(ع) جلوه‏ های زیبا و پرشکوهی دارد. هفت سال در دامن پرفیض رسول خدا (ص) از چشمه‏ های زلال نبوت بهره برد. وحی الهی فکر و اندیشه او را شکل داد و اعماق وجودش را برای بهره‏ دهی به درخت نونهال اسلام و جامعه مسلمانان آماده ساخت.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.