معاون آموزشی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی گناوه روز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: باتوجه به اینکه سیستم حکومتی کشور جمهوری است و خود مردم تصمیم گیرنده هستند، رای آنان برای خود و هم برای نظام و انقلاب سرنوشت ساز و ثمربخش است.
علی خلیفه افزود: بی تفاوتی مردم به انتخابات در وهله اول به خود آنان برمی گردد و هرچه حضور در پای صندوق های رای کمتر باشد، برای کشور بخصوص در بحث امنیت مخاطره آمیز خواهد بود.
وی گفت: دشمن بداند که نظام مقدس جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردم برخوردار است و این مزیت سبب خواهد شد تا اجازه و فکر تجاوز در ذهن دشمنان گرفته شود.
حشمت الله شبانکاره دیگر استاد این دانشگاه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب خواهد شد تا اهداف عالیه نظام محقق و کشور شکوفاتر و پیشرفت همه جانبه شود.
یکی دیگر از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، نظام را در همه عرصه ها واکسینه کند.
مسعود اعتصامی افزود: مشارکت حداکثری مردم از تاکیدهای مهم رهبر معظم انقلاب است که تضمین کننده بقا و اقتدار نظام و انقلاب می شود.
وی با بیان اینکه انتخابات مظهر دموکراسی هر کشوری است، گفت: با شرکت نکردن و ساکت نشستن درقبال انتخابات بنوعی پشت کردن به یکی از اولویت و اصلی ترین اصول دموکراسی است.
این استاد دانشگاه اظهارکرد: با شرکت نکردن در انتخابات ، حق دیگران را بر حق خود پذیرفته ایم ودیگر نمی توانیم نسبت به نتایج و عواقب آن معترض باشیم.
موسی عرب یکی دیگر از استادان دانشگاه آزاداسلامی گناوه گفت: حضور مردم در عرصه های انقلاب بخصوص انتخابات نشاندهنده اعتماد آنان به نظام و انقلاب و ممکلت است که بارها آن را به اثبات رسانده اند.
وی افزود: شرکت نکردن و قهر کردن با انتخابات تبعات بدی برای آحاد جامعه و کشور بدنبال خواهند داشت و دشمنان از این مسئله خوشحال خواهند شد.
وی نقش رسانه ها را در آگاهی بخشی و تشویق و ترغیب مردم به پای صندوق های رای مهم دانست و گفت: مردم ایران همانند دوره های گذشته باحضور حماسی خود در روز 29 اردیبهشت ، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام به ثبت خواهد رساند.
یکی دیگر از استادان این دانشگاه گفت: انسان ها از زمان تولد در معرض انتخاب قرار می گیرند که می تواند برای آنان مزایا و ثمربخش باشد.
غلامرضا پناهی نسب افزود:هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد اقتدار و عظمت ایران و نظام بیشتر خواهد شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.