به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نمازجمعه برازجان با تاکید بر مصرف تولیدات داخلی و ملی افزود: امروز برخی از تولید کنندگان داخلی ناچارند برای فروش محصولات خود ازبرچسب کالاهای خارجی استفاده کنند.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی استفاده از تولیدات و فرآورده های داخلی همواره یکی از موضوع های مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.
امام جمعه برازجان با اشاره به الزامهای اقتصاد مقاومتی گفت: انجام به موقع مسئولیتهای نظارتی بر تولیدات،جلوگیری از وارات بی رویه کالا، حمایت جدی و عملی از تولیدات داخلی، مبارزه با قاچاق کالا و هدایت درآمدهای ارزی نفت به سمت سرمایه گذاری در ایجاد اقتصاد مقاومتی مهم و تاثیرگذار است.
مصلح با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا گفت: با وجود قطع رابطه آمریکا با ایران اما همچنان آمریکائی ها دست از توطئه های خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی بر نداشته اند.
امام جمعه برازجان تصریح کرد: تهدید جمهوری اسلامی به حمله نظامی، وضع تحریم های جدید بر علیه ایران پس از برجام، هماهنگ سازی مواضع اتحادیه اروپا، دولتهای مرتجع و صهیونیست علیه ایران اسلامی و حمایت از نیروهای ضد انقلاب از مهمترین تهدیدهای آمریکا برعلیه ملت ایران است.
7213/6047**خبرنگار: سیده حلیمه حسینی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.