به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا دهقان در خطبه های این هفته نمازجمعه سراوان اظهار داشت: حمله به کشورهای مختلف از مهترین سیاست های آمریکا در سالهای گذشته بوده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران اجازه گستاخی به کشور های متجاوز را نمی دهند، افزود: نظام جمهوری اسلامی هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی را علیه کشورها محکوم می کند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت روز ملی فناوری هسته ای بیان کرد: اگر کشور ما با استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای نتواند برق تولید کند، در آینده قطعا دچار مشکل خواهد شد.
وی ادامه داد: دست یابی به انرژی هسته ای افتخار بزرگی برای ملت ایران است که با تلاش و کوشش دانشمندان بومی به این فن آوری نوین دست پیدا کرد.
امام جمعه سراوان با اشاره به روز جهانی سلامت گفت: رعایت بهداشت، ورزش کردن و روزه گرفتن یکی از راههای دست یابی به سلامت است.
حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در زمینه ارتقای شاخص های بهداشت و درمان در کشور فعالیت های گسترده ای انجام داده است به طوری که امروز تمام اقشار جامعه از این خدمات بهره مند هستند.
وی با اشاره سالروز ولات حضرت علی (ع) بیان کرد: در کنار شجاعت ها و حمایت هایی که امام علی (ع) از پیامبر داشته اند، سراسر زندگی آن حضرت عبودیت و بندگی است.
7336**3213** 6081 خبرنگار: احسان بختیاری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.