عبدالکریم گراوند روز دوشنبه با صدور پیام و فراخوانی مردم را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و افزود: همانگونه که مردم در سال ۱۳۵۷ برای استقرار نظام جمهوری اسلامی با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" به صحنه آمدند امروز نیز برای حفظ استقلال، آزادی و پاسداری از جمهوری اسلامی همچون سال‌های گذشته پرشورتر به صحنه خواهند آمد.

وی بیان کرد: با توجه به پیشینه درخشان تاریخی و مبارزاتی مردم استان بوشهر و فعالیتی که در پیروزی و استمرار انقلاب داشتند، مطمئن هستیم همگام با مردم ایران اسلامی در خیابان‌ها حضور خواهند یافت و به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک خواهند گفت و برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار خواهند افزود.

گراوند افزود: شهادت مظلومانه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تحریم‌های اقتصادی که آمریکا به ملت ایران تحمیل کرده‌است باعث حضور پررنگ و گسترده آحاد ملت در این راهپیمایی باشکوه و اعلام انزجار از استکبار جهانی خواهد شد.

استاندار بوشهر بیان کرد: ما برای پاسداری از خون سردار شهید سلیمانی و همه شهدای انقلاب و دفاع از دستاوردهای نظام اسلامی باید در کنار هم در خیابان ها حاضر شویم و این حضور به طور قطع دشمن را نا امید می‌کند.

وی تاکید کرد: ملت ایران همانطور که با حضور خود در تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، با حضور مقتدارنه خود در راهپمایی فردا ۲۲ بهمن متفاوتی از سال‌های گذشته خلق خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.