احمد دشتی  شنبه  افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند مردم ایران درسال ۵۷ با رهبری حکیمانه امام راحل به ثمر نشست و پس از گذشت  ۴۰ سال همچنان در جهان می‌درخشد.

وی گفت: در ۴۱ سالگی عمر انقلاب ،  مردم باوجود مشکلات همچنان حامی و پشتیبان  نظام و انقلاب هستند و  از بحران‌های فراوانی عبور کردند.

وی با اشاره به اینکه تکریم مردم باید در اولویت تمام اقدام‌ها و برنامه‌های پیش رو قرار گیرد ، اظهارکرد : استمرار و ایستادگی  کشور با پشتوانه و حضور مردم تحقق یافته و جایگاه ولی نعمتان انقلاب بیش از پیش باید حفظ شود.

رئیس ستاد دهه فجر دیلم گفت :  از ابتدای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام توطئه‌های مختلفی برعلیه کشور برنامه‌ریزی کردند اما همه آنان یکی پس از دیگری خنثی و برملا شد.

وی ادامه داد: نقش دانش آموزان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون  محوری و کلیدی بوده و همانگونه که در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی  از میهن اسلامی دفاع کردند اکنون شما نیز در مقابله با جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن باید با شناخت و آگاهی عمل کنید.

امام جمعه دیلم  گفت : حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ با ورود به کشور، ملت را از یوغ استبداد رهایی داد و استقلال و آزادی نصیب کشور کرد.

حجت الاسلام محمود اسدی افزود:  امام راحل به ملت ایران هویت، شخصیت و کرامت انسانی عطا کرد و  کشور نیز همچنان درحال توسعه و پیشرفت است.

امام جمعه دیلم اظهارداشت: مردم ایران با اراده‌ای قوی در مقابل زورگویان و ابرقدرت‌ها که سازمان ملل و عرصه دیپلماسی و تکنولوژی دست آنها است محکم و استوار  ایستاده‌اند.

وی بیان کرد: سنگر علم و دانش سنگر پشتیبانی و بلندکردن پرچم انقلاب است و شما دانش آموزان با استحکام هر چه بیشتر از این سنگر موجب  شادی روح امام و شهدایی که به جبهه‌ها رفتند خواهید شد.

تجدید میثاق مسئولان و مردم با شهدای گرانقدر از دیگر برنامه‌های اولین روز از دهه فجر در شهرستان دیلم بود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.