حبیب‌الله خجسته‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر اینکه پیش‌نمایشی بر شرکت گسترده شهروندان این استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، عاملی بازدارنده در برابر دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: مشارکت مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تکلیفی ملی و دینی در پاسداشت از انقلاب و ارزش‌های آن است، انقلابی که با خون شهدای گرانقدر به ثمر نشست.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم سمنان در صحنه‌های حساس انقلاب، تصریح کرد: شهروندان این استان با شرکت در این راهپیمایی  وحدت، انسجام و اقتدار ملی را به نمایش گذاشته و برای مشارکت آگاهانه در انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفندماه، خود را آماده می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، تثبیت اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین دستاوردهای انقلاب در حوزه سیاست خارجی برشمرد و خاطرنشان کرد: حضور گسترده و فراگیر در حماسه‌های بزرگ مانند ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند بیانگر جایگاه ملت در صیانت از استقلال سیاسی این نظام است.

وی، به مشارکت بالاتر از میانگین کشوری مردم استان سمنان در انتخابات دوره‌های مختلف اشاره و تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و مردم این استان مانند سایر نقاط کشور در هر دوره حماسه ملی خلق کردند.

خجسته‌پور با بیان اینکه دشمنان با اعمال فشارهای بین‌المللی درصدد کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیشرو هستند، تاکید کرد: مردم با درنظر گرفتن این مساله و با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید حضور باشکوه‌تری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان یادآور شد: شعارها و مواضعی که اعلام می شود در ایجاد و افزایش حس تکلیف مردم برای حضور در انتخابات تاثیرگذار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.