فرماندار کنگان درآئین افتتاح گلخانه کنگان در شهر بنک گفت: برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سید علی پاک نژاد افزود: از این تعداد ۳ پروژه مربوط به عمران شهری ، حوزه مسکن ، آموزش ، کشاورزی و آبخیزداری است.

وی عنوان کرد: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها در دهه فجر ، فصل نوینی در توسعه و آبادانی کنگان رقم خواهد خورد.

فرماندار کنگان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهارداشت: شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این حوزه فراهم شده است.

امام جمعه کنگان نیز گفت: علی رغم همه تهدیدها، فشارها و تحریم های ظالمانه بین المللی شاهد کارآمدی نظام دینی بودیم و دولت توانسته با همه محدودیت ها و تنگناها پروژه های فراوانی را در سطح کشور به بهره برداری و یا آغاز عملیات اجرایی کند.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود:مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب شهرها و روستاها و خدمات صورت گرفته در ۴۱ سال گذشته بهترین گواه بر کارآمدی نظام دینی و تلاش دولت های نظام و عظمت انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته جهت اعتلا و توسعه کشور است.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات شهرستان به موضوع کم آبی و گلایه مردم کنگان اشاره  کرد و گفت: انتظار می رود با تدبیر دولتمردان مشکل کمبود آب باتوجه به افزایش زیاد جمعیت و مهاجر پذیری کنگان حل شود.

امام جمعه کنگان  با یادآوری معوقات کارگری و نزدیک شدن به پایان سال و مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده ها بر ضرورت پیگیری مجدانه جهت پرداخت معوقات کارگری در پارس جنوبی تاکید کرد.

محمودی به مصوبات سفر ریاست جمهوری به شهرستان کنگان و بویژه اسکله به عنوان خواسته و مطالبه به حق و آرزوی صیادان ، ملوانان ، تجار و دیگر اقشار اشاره کرد و گفت: حسب قول نماینده عالی دولت در استان بزودی عملیات اجرایی اسکله کنگان آغاز که امیدوارم اسکله ای در خور شان و نیاز مردم این بندر باشد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی – هنری شهر بنک  بیش از ۶ سال است به سرانجام نرسیده که انتظار جدی است اقدامی عاجل برای اتمام این پروژه فرهنگی و هنری انجام شود.

محمودی در خاتمه خواستار تخصیص اعتبار برای بازسازی مسجد جامع کنگان  شد.

گلخانه ۳ هکتاری بخش خصوصی در شهر بنک با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با حضور استاندار و مقامات محلی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.