سرهنگ سید جعفر حسینی روز پنجشنبه در یک نشست خبری به مناسبت ایام الله فجر افزود : نشست های بصیرتی و تبیین انقلاب اسلامی، گلباران مزارشهدا ، برگزاری یادواره شهدای بخش رودبنه ، دیدار با خانواده های شهدا، میز خدمت و مشاوره حقوقی در جوار نماز جمعه مسجد جامع لاهیجان از جمله برنامه هایی است که در این ایام برنامه ریزی شده است.

وی عنوان کرد : افتتاح دو پایگاه مقاومت در مجموع با هزینه 800 میلیون ریال ، برگزاری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه ویژه اربعین سردار شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی ، اعزام 240 دانش آموز پسر راهیان نور به مناطق جنگ تحمیلی در جنوب و غرب کشور از دیگر اقداماتی است که سپاه ناحیه لاهیجان در دهه فجر امسال اجرایی می کند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت 37 واحد مسکن محرومین با هزینه ساخت هر واحد 350 میلیون ریال در طول سال هم اقدام دیگری است طی قرارداد با بنیاد مسکن انقلاب اقدام شد و 17واحد آن پیش از این به بهره برداری رسیده و 20واحد آن نیز آماده بهره برداری است که در دهه فجر تحویل خانواده های نیازمند می شود.

وی اظهارداشت : همچنین طی امسال سپاه ناحیه لاهیجان 300 میلیون ریال کمک نقدی از طریق پایگاه های مقاومت و بسیج برای کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان جمع آوری کرد.

سرهنگ حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22بهمن از عموم مردم خواست با حضور هرچه با شکوهتر در راهپیمایی 22بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان داده و نشان دهند که مردم همچون گذشته پای انقلاب اسلامی هستند.

شهرستان لاهیجان با 167هزار نفر جمعیت در 40کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.