سید رضا سلامتی روز دوشنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان رزن افزود: با بهره برداری از این طرح ها برای ۲۰۳ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر عملیات اجرایی چهار طرح نیز آغاز می شود اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۱۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و تاسیس شرکت های دانش بنیان بهره برداری می شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های مثبت شهرستان های استان همدان برنامه محور بودن آنها است که با تدوین برنامه راهبردی توسعه ۳ ساله، تکلیف همه شهرستان ها در تمامی حوزه‌ها مشخص شده است.

فرماندار رزن به حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: ۶۰ هزار نفر تعهد اشتغال استان بود که شهرستان رزن با ثبت هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه رصد رتبه و جایگاه خوبی در استان کسب کرد و آمار بیکاری این شهرستان به ۷.۲ درصد کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان رزن در حوزه زیر ساخت ها، راه و بهسازی اقدامات شایسته ای داشته است و نهضت آسفالت روستاها شرایط مطلوبی دارد.

امام جمعه رزن نیز در این جلسه گفت: فضای شهرستان در بین مسولان مثبت است چرا که یک هدف یعنی سربلندی و پیشرفت منطقه را دنبال می کنند.

حجت الاسلام سید عبدالعظیم مولازاده با بیان اینکه برای رشد و توسعه باید ظرفیت های بالقوه را بالفعل کرد، افزود: نبود امکانات گردشگری و صنعتی از نقاط ضعف شهرستان رزن است.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی کاری و سلیقه محور بودن مانع رشد و توسعه می شود خاطرنشان کرد: شهرستان رزن بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هنوز سالن ورزشی مناسب برای تمرین ندارد و امکانات و تجهیزات ورزشی برای جوانان رزنی فراهم نیست.

حجت الاسلام مولازاده با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات مسولان باید از ورود به فضای سیاسی اجتناب کنند و از امکانات دولتی برای تبلیغ یا علیه نامزدها استفاده نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.