قدرت الله ولدی روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شاهد شهید حیدری ملایر افزود: امروز کشور ما به برکت خون شهدا در قله اقتدار و افتخار است و  ایام دهه فجر فرصتی برای بیعت با ولایت و تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی است.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به سابقه تاریخی مبارزاتی مردم ملایر در تاریخ انقلاب اسلامی بیان کرد: مردم انقلابی ملایر همواره در عرصه‌های انقلاب و مبارزه با طاغوت در صف نخست بودند.

ولدی با اشاره به تقارن چهل و یکمین سالروز فجر انقلاب با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این ایام را یادآور راهبری‌های انقلابی و حیات‌بخش رهبر معظم انقلاب، فداکاری‌های عظیم یاران شهید امام خمینی(ره) و ملت بزرگ ایران دانست.

معاون استاندار همدان بر لزوم باشکوه و مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی؛ مدارس و مساجد باید پیروزی انقلاب اسلامی را به خوبی جشن بگیرند.

ولدی با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شور مردم در این ۲ رویداد مهم مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ملایر نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب در ۴۰ سال گذشته اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز زندگی مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت کرده است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری با تاکید بر اینکه روحانیان و مسوولان موظف به بازگو کردن ظلم و ستم شاهنشاهی و دستاوردهای انقلاب هستند افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز صاحب حکومت اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب است و دارای قدرتی عظیم در عرصه بین المللی است.

وی با بیان اینکه تمامی دستاوردها و موفقیت‌های امروز نظام و چهل سال گذشته به دست جوانان مومن، دلسوز و انقلابی به دست آمده است ادامه داد: سایر عرصه‌هایی که امروز در کشور دارای مشکل است، باید به دست نیروهای جوان و انقلابی سپرده شود تا به موفقیت برسیم.

امام جمعه ملایر بیان کرد: امام خمینی(ره) همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و بر اجرای عدالت تاکید فراوان داشت که مسوولان نظام نیز باید در ادامه این مسیر بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.