کریم علی حسنی روز دوشنبه در شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر افزود: افزایش زیرساخت‌ها، تخت‌های بیمارستانی، طرح تحول سلامت و تامین دارو در شرایط سخت از خدمات و تلاش‌های دولت در حوزه سلامت است.

وی گفت: اجرای طرح پسماند شهرستان دیر که شهرداری متولی آن است باید هر چه زودتر به نتیجه مطلوبی برسد.

فرماندار دیر در باره بیمارستان دیر گفت: تامین پزشک متخصص، فعالیت بخش زایشگاه، اتاق عمل و راه‌اندازی سونوگرافی بیمارستان از خواسته‌های مردم است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های جاده‌ای در شهرستان دیر بیان کرد: میزان تصادف در این شهرستان رو به کاهش است و راه‌های ارتباطی دچار تغییر و تحول خواهد شد و جاده دیر به بردخون در دست ترمیم و تفاهم‌نامه بین استان و راهداری کشور منعقد شده‌است و در آینده نزدیک تحولی خوب در این حوزه رخ خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با وجود اینکه در ۱۰ ماه گذشته ۳۲ نفر بر اثر تصادف در شهرستان دیر جان خود را از دست داده‌اند، حوادث جاده‌ای در این شهرستان دردناک است و باید برای کاهش آن فکری کرد.

سعید کشمیری افزود: در حوزه سلامت همه دستگاه‌ها موظف هستند همکاری کنند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

وی گفت: بیمارستان دیر باید به نیازهای مردم پاسخگو باشد  که در این ارتباط برق اضطرای آن به تازگی وارد مدار شده‌است، بخش زایشگاه و متخصص بیهوشی این بیمارستان بزودی فعال می‌شود و تامین جراح عمومی هم برای آن در دستور کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: اجرای طرح غربالگری تیروئید در نوزادان تازه متولد در خانه‌های بهداشت استان بوشهر کاری بسیار ارزشمند است.

امام جمعه موقت شهر دیر گفت: مردم حق دارند که بیمارستان مجهزی داشته باشند و مسئولان باید سنگ تمام بگذارند و در این مهم کوتاهی نکنند.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: هم اکنون این بیمارستان با درمانگاه تفاوت چندانی ندارد و خواسته مردم تجهیز بیمارستان به نیروی متخصص، راه‌اندازی اتاق عمل و زایشگاه است.

در این مراسم  دکتر صادق مختارپور به عنوان سرپرست جدید بیمارستان دیر معرفی و از خدمات دکتر حسن حیدری سرپرست قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.