سرهنگ مهدی قاسمی روز سه‌شنبه در این رابطه افزود: از مهر امسال با هدف صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، سرعت در انجام کار، سهولت در دسترسی، قبض‌های خدمات شهری حذف و مشترکان باید برای اطلاع از هزینه قبض‌های خود و پرداخت آن‌ها از روش‌های جایگزین استفاده کنند.

وی بیان کرد: یکی از شیوه‌های پرداخت قبض‌ها استفاده از همراه‌بانک است که همه بانک‌ها در نرم‌افزار همراه‌بانک خود، سرویس پرداخت قبض را به مشتریان ارائه می‌کنند.

قاسمی توصیه کرد: دارندگان همراه بانک نسخه متناسب با تلفن‌همراه خود را از پایگاه اصلی و معتبر بانک مربوط دریافت و برای فعال‌سازی ارائه سرویس‌های مورد نیاز به شعبه بانک مربوط مراجعه کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه روش‌دیگر پرداخت قبض، پرداخت اینترنتی با استفاده از پایگاه اینترنتی بانک‌ها و درگاه‌های اینترنتی متصل به آنهاست، افراد هنگام مراجعه به پایگاه مورد نظر خود، باید از صحیح بودن نشانی اینترنتی بانک اطمینان حاصل کنند.

قاسمی ادامه داد: افراد هنگامی که کد شناسه پرداخت و شناسه قبض را در قسمت تعیین شده در پایگاه وارد کردند، دقت کنند اطلاعات قبض و مبلغ آن که به‌ نمایش درمی‌آید با مشخصاتی که در اختیارآنهاست مطابقت داشته باشد و در صورت مغایرت یا نمایش نیافتن اطلاعات از ادامه دادن به عملیات پرداخت، خودداری کنند.

وی همچنین از شهروندان خواست هنگام اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی و قبل از پایان مراحل نهایی پرداخت، به مواردی که در خصوص اطمینان یافتن از اصالت و غیرجعلی بودن درگاه اینترنتی بانکی لازم است توجه و دقت لازم را داشته باشند.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.